Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo rätt cool faktiskt! 42mm, 45,5 l2l, 12,5 hög, 22 band.Svincool! Vad har den för mått?
22 borde vara.. Får mäta.så snygg. grattis. googlade så klart på den och det står att det är 23 mm bredd på armbandet. ojdå tänkte jag.
Nu blev det bättre!Bytte till mig en sån där digitalklocka, men det ingick visst inga visare... Är det nåt man kan köpa till i efterhand?
Storlek?Til salg. Kom og køb!
24 mmStorlek?
Samarbete med Silberstein AlainJag lyckades knipa en lite rolig rackare idag vid 15.00 när de släpptes
Wow, super finVet inte riktigt hur somrig man kan göra en gammelalpinist men jag gav det ett försök iaf med grönt Borealis på den!
Snygga bilder!Lekt lite med nyförvärven
Tack!Snygga bilder!
Kom 2 paket idag. Snabb bild av innehållet
Grattis till pjäsernaLekt lite med nyförvärven
Tack och bock!Grattis till pjäserna
Har hämtat ut 2 paket plus 2 paket i brevlådan idag. Tur att man har haft extremt mycket tid över mer än att öppna och titta på grejerna
Men ett par bilder fick jag till i alla fall
Snabba ryck! Dubbelpost från Yema-tråden.
Den där var fin! Härligt med orange accentfärg, passar grymt med orangeFedEx svängde förbi med ett paket idag. LIV Saturn V Moon Dust, Crater Grey:
Kul att du fick tag i den! Hur känns det nu när den är i din ägo? Nöjd gissar jag påGrattis till pjäserna
Har hämtat ut 2 paket plus 2 paket i brevlådan idag. Tur att man har haft extremt mycket tid över mer än att öppna och titta på grejerna
Fan, jag villhöver verkligen en sån också!Grattis till pjäserna
Taaaack!Wow, super fin
Wow! Grattis! Hur är första intrycket?Grattis till pjäserna
Har inte sett den förut vad jag vet! När är den ifrån?Taaaack!
Minst tre nyanser av grönt kanske inte blev helt optimalt ihop men bandet är verkligen superskönt och klockan i sig älskar jag, min sons blivande årsklocka när han är stor nog att förstå vad det innebär
Där satt den! Djefla. Bra.Grattis till pjäserna
SARB059, tillverkad Mars 2011 men uttagen 13 April enligt garantikortet.Har inte sett den förut vad jag vet! När är den ifrån?
Och om bandet ska vidare ställer jag mig gärna på kö!
Kul att du fick tag i den! Hur känns det nu när den är i din ägo? Nöjd gissar jag på
Tack allaWow! Grattis! Hur är första intrycket?
Ball ju! Släpptes bara på japanska marknaden eller?SARB059, tillverkad Mars 2011 men uttagen 13 April enligt garantikortet.
Min son är född den 23 April
Close enough så att säga
Vi får se hur det blir med bandet, ska köra klockan på det ett par dagar men om du sitter på något högkvalitativt svart gummi att byta med så lyssnar jag
Tänk ISO, Borealis, Crafter Blue, Uncle Seiko osv osv.
Eller ett 21mm Barton Elite
Härligt, ser riktigt bra ut på dig! Grattis!Grattis till pjäserna