Cool-deluxe , grattisGrattis till pjäserna
Har hämtat ut 2 paket plus 2 paket i brevlådan idag. Tur att man har haft extremt mycket tid över mer än att öppna och titta på grejerna
Men ett par bilder fick jag till i alla fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool-deluxe , grattisGrattis till pjäserna
Har hämtat ut 2 paket plus 2 paket i brevlådan idag. Tur att man har haft extremt mycket tid över mer än att öppna och titta på grejerna
Men ett par bilder fick jag till i alla fall
Riktigt ball, kan ingen historik i huvudet om modellen men egentligen är det ju bara en upphottad SKX!Ball ju! Släpptes bara på japanska marknaden eller?
Tyvärr inget att byta bort förutom två barton elite, 20 och 22 mm.
Aha!Riktigt ball, kan ingen historik men egentligen är det ju bara en upphottad SKX!
Boetten är identisk och samtliga delar är kompatibla rakt av.
Har haft likadan tavla på en modd och likadan bezel på en annan modd, försökte få tag på chapterringen länge men hopplöst.
Hade turen att hitta och få köpa denna här på forumet av @Daion
Vad är det för 22mm Elite du har?
Får klura på den ett tag, Barton Elite funkar alltid men inte vad jag tänkt mig just nu...Aha!
Pumpkin svart/orange.
Glad jag kunde hjälpa en klockbroder i nöd Grym dinka btw.Hängt en sväng med räddaren i nöden @Sebastard då jag prompt behövde ett nytt bandstift redan ikväll
Jäkla fin den där! En av Zelos bästa modeller vill jag påståHängt en sväng med räddaren i nöden @Sebastard då jag prompt behövde ett nytt bandstift redan ikväll
Ah, du beställde den svarta direkt från Synchron? Jag blev lite förvirrad när du skrev i Doxatråden att du var på jakt efter en Military men då ville du alltså ha en av varje.Tack alla
Jag tycker den är helt magisk. Härligt djup i tavlan och gillar att det händer så mycket när man tittar på den. Ligger skönt på handleden, gillar storlek, höjd. Helt enkelt helnöjd Nu väntar man bara in den svarta med
Fy fan, jag hann bara läsa "...byte...pepsi" och slängde mig på citatknappen för att paxa den innan jag hann läsa färdigt. Den är jäkligt bra. Hoppas för din skull att du aldrig släpper den! (men oooom du gör det så vet du var jag finns )Kvällsbyte till lite Pepsi. Den är för jävla bra alltså, har haft den i snart två år. Och blir fortfarande lycklig av få den på handleden.
Japp. Det är kul med orange!Den där var fin! Härligt med orange accentfärg, passar grymt med orange
Den här letar eventuellt efter nytt hem, förvisso ingen Pepsi men GMT3 nya in idag.
Tisell Explorer ska nog få lämna direkt däremot. Inser efter några timmar att tavlor med blandning av arabiska siffror och index på denna typ av boett inte är min grej.
Heads up mao. Kan tänka mig att ha en Sinn 556i igen eller någon trevlig Pepsi GMT eller annan typ av GMT. @Birchgroves bild lite längre bak är en av orsakerna (tack för den!).
Mycket fin klocka! Hade Pepsi-versionen av den. Vi var goda vänner i början men tröttnade dessvärre på varandra efter några månaderDen här letar eventuellt efter nytt hem, förvisso ingen Pepsi men GMT
Samarbete med Silberstein Alain
Över 11 tusen SchweizerfrancJa det stämmer. Fan jag börjar ångra att jag inte köpte hela boxen med alla 3 nysläpp i. Hoppas jag tycker det känns bättre när den kommer.
Japp men en ganska safe investering tror jag om man vill se det som en sådanÖver 11 tusen Schweizerfranc
Störtcoola är de dock
Beställde du den direkt från LE ?Japp men en ganska safe investering tror jag om man vill se det som en sådan
Ja men precis. Köpte på back order i slutet av Mars. Så får den svarta i slutet på månaden (enligt Synchron) Var sugen på att testa båda men fanns inte då och hade inte finanserna på min sida då heller för den delen. Men nu hade jag och kände nu när det började säljas en del att jag ville passa på. Tack så mycketAh, du beställde den svarta direkt från Synchron? Jag blev lite förvirrad när du skrev i Doxatråden att du var på jakt efter en Military men då ville du alltså ha en av varje.
Stort grattis till båda två i så fall! Jag börjar nästan fundera om man inte skulle ha gått på en PVD i alla fall. Lite mer svårmatchat men fasen vad fräck den är! Skulle den också levereras någon gång i juni?
Fy fan, jag hann bara läsa "...byte...pepsi" och slängde mig på citatknappen för att paxa den innan jag hann läsa färdigt. Den är jäkligt bra. Hoppas för din skull att du aldrig släpper den! (men oooom du gör det så vet du var jag finns )
Fy Fabian vad driftiga en del av er är alltsåHar satt ihop en Vostok till en vän här på forumet ikväll. Han önskade en sommarklocka
Beställde du den direkt från LE ?
Det är bara att gratuleraJapp, hade nog lite tur för hade faktiskt inte helt planerat detta utan kom på 15 min innan släppet att man kanske skall kolla lite på det och vips så hade jag betalat för en klocka
Spontanköp är oftast bäst.
Det är bara att gratulera
Bomba så på med bilder när du har fått den !
Du kan ju också starta en Louis Erard tråd, för det finns det ingen ännu.