Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är allt bra fin! Är det bra glans i giltet?Hängt en sväng med räddaren i nöden @Sebastard då jag prompt behövde ett nytt bandstift redan ikväll
Japp. Det är kul med orange!
Hmm.. man kanske skulle byta till gummiband i orange? Tips på nåt ”lite grovt” gummi i 22 som skulle passa?
Tackar! Nupps, sprillans ny direkt från Yema.cool den där! Från K&S?
Jag vill gilla den, men har så svårt för sandwich-dials. Klockan i sig är ju supercool. Och Nodus är ju ett fantastiskt märke, snubbarna bakom är lättsamma och trevliga som fan.Någon som har beställt nya Retrospect ännu?
Samtliga går även att få med stål insert.
Jag har hört att det är lättare att göra med ett nyförvärv på handleden. Riktigt cool och affordable Hamilton!
God morgon! Nattarbete står för dörren och använder dagen till mental träning avd ”Var nöjd med det du har”.
Skolavslutningspass hos dig också?
God morgon! Nattarbete står för dörren och använder dagen till mental träning avd ”Var nöjd med det du har”.
Den var svincool! Har alltid tänkt mig att man kanske någon gång borde äga en Timex, varför inte denna liksom? Alternativt den där Timex Archives som Equlibrium ofta postar!Roligt nytt släpp från timex. Smått sugen blir man allt då jag gillar designen.
Snyggt! Är inte bandet på fel håll..?
Det tror jag inte, det enda felet är väl att det är gummi och inte länkSnyggt! Är inte bandet på fel håll..?
My mistake, trodde att det var ett annat band. Den där gör sig väldigt bra på länk. Saknar mina turtles ibland men kom inte överens med boetten av någon anledning. Ska nog ge det en chans till med den nya boetten för de är så jäkla bra.Det tror jag inte, det enda felet är väl att det är gummi och inte länk
Haha, då hade jag rätt ändå. Tyckte att det såg konstigt ut.Det tror jag inte, det enda felet är väl att det är gummi och inte länk
Jo den ena delen är upp och ner Var tvungen att titta igen
Mmmm! Padi på rött gummi är sommar! Eller kött! Som @Equilibrium skulle säga.My mistake, trodde att det var ett annat band. Den där gör sig väldigt bra på länk. Saknar mina turtles ibland men kom inte överens med boetten av någon anledning. Ska nog ge det en chans till med den nya boetten för de är så jäkla bra.
Här är mina jag hade tidigare.
Nej, det är något konstigt med dem som gör att de bärs konstigt på armen. Som att de sitter väldigt högt eller något. Doxa SUB 1200T/300T sitter mycket bättre trots nästan samma mått. Har du testat de nya med den uppdaterade boetten?Mmmm! Padi på rött gummi är sommar! Eller kött! Som @Equilibrium skulle säga.
Men jag håller med, jag heller aldrig kommit överens med sköldpaddorna. Fina klockor, mindre fina på min handled av någon anledning.
Nej, inte testat dom nya. Blev avskräckt efter att testat typ 4 olika av den första modellen.Nej, det är något konstigt med dem som gör att de bärs konstigt på armen. Som att de sitter väldigt högt eller något. Doxa SUB 1200T/300T sitter mycket bättre trots nästan exakt samma mått. Har du testat de nya med den uppdaterade boetten?
Bara provat min lite kvickt men upplevde att den satt väldigt bra. Spontant skulle jag säga bättre än SKX, men får nog ha på den lite mer förstNej, det är något konstigt med dem som gör att de bärs konstigt på armen. Som att de sitter väldigt högt eller något. Doxa SUB 1200T/300T sitter mycket bättre trots nästan samma mått. Har du testat de nya med den uppdaterade boetten?
Jag tycker att SKX bärs bättre men det beror nog på formen på handleden också. Min är båda smal och rund. (Vi pratar fortfarande klockor).Bara provat min lite kvickt men upplevde att den satt väldigt bra. Spontant skulle jag säga bättre än SKX, men får nog ha på den lite mer först
Nu har dock Vratislavan intagit hyresplatsen på, vad som känns som, obestämd tid, den är riktigt bra!