ELD!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag trodde du hette Nikk?Damen i huset tar väl hand om sin lilla Rolle.
Oj, såg inte att jag fick med namn och adress i den där röran. Bild borttagen.Jag trodde du hette Nikk?
Det såg jag inte heller iof. Jag var bara glad att din fru tog hand om dig, och att du hette Rolle samt var relativt litenOj, såg inte att jag fick med namn och adress i den där röran. Bild borttagen.
Du är bara fuller.Vafan, gick jag hemifrån utan klocka!? Blir nästan lite rädd för mig själv. Klockbrännan börjar iallafall ta sig något.
![]()
Grannarna undrar nog vad fan man håller på med när man försöker få till en ”pocketshot” i badbrallor!
Viktigt att få med flamingon i bakgrunden oxå!
![]()
Grattis!
Tack !Grattis!
Första wristshotet!?
Sportfråga. Hur känns det?![]()
Nämen, vad är det för ras på den lilla sköningen? Ser chill ut, snälla ögonFortfarande Synchron som idag har fått bada riktigt ordentligt!
![]()
Måste också passa på att meddela att familjen Br har utökats med en ny medlem.
![]()
Om två plåttermosar räknas som fylla vette fasen. Hade slut på snus.Du är bara fuller.
Ja, jo, de flesta har en ras...den här har 6st!Nämen, vad är det för ras på den lilla sköningen? Ser chill ut, snälla ögon![]()
Såja, efterlängtad. Nostalgiskt, Härligt.Busy lördag![]()
Slänger in den då och då så ni vet att jag leverSåja, efterlängtad. Nostalgiskt, Härligt.![]()
Härligt att du gör det, både slänger in den och lever. Legendariskt.Slänger in den då och då så ni vet att jag lever
Ja fifan vad vidrigt det är!Lever är det äckligaste jag vet![]()
Lever är det äckligaste jag vet![]()
Var inte den ruttna hajen värst?Lever är det äckligaste jag vet![]()