Något i still med String EmilNja, rekommenderar svalare mankini eller enkel gstring för lite mer påklätt, kan lätt bli dålig stämning annars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Något i still med String EmilNja, rekommenderar svalare mankini eller enkel gstring för lite mer påklätt, kan lätt bli dålig stämning annars
Jaaa, undrar vad som hände med String Emil, det var längesen han postade nåt?Något i still med String Emil
Han kanske väntar på rätt tid baraJaaa, undrar vad som hände med String Emil, det var längesen han postade nåt?
Blir tokig, hittar inte valpisarnaFörlåt för OT
Men måste skrika ut min glädje att jag äntligen fått en valp från min favvo kennel i slutet av augusti förhoppningsvis !
@Lindellc
Home runNew watch alert!
Får höra med tanten om det kan funka. Tack för tipsNja, rekommenderar svalare mankini eller enkel gstring för lite mer påklätt, kan lätt bli dålig stämning annars
Fylls det år..? Om så, grattis gubben ❤Får höra med tanten om det kan funka. Tack för tips
Kan befria dig från gummit om det är Borealis?Denna kan erbjudas för lördagsbyte.
Helm Vanuatu
Kan befria dig från gummit om det är Borealis?
Lugnt, har inte lärt mig det där ännu uppenbarligenNä du... det ingår inte i bytet heller
Har lärt mej av erfarenhet att framöver alltid behålla alla gummin... sorry
Lugnt, har inte lärt mig det där ännu uppenbarligen
Nej det är tanten som fyllt år i Maj. Jag fyller i JanuariFylls det år..? Om så, grattis gubben ❤
16mm. Kan vara bra att veta att de är rätt korta. Jag som har 18.5cm handled har det på 2a och 3e hålet beroende på klockans lug to lug. Jäkligt najs band annarsApropå gummi...
De där joseph Bonnie tropic, smalnar de av till 16 eller 18 vid spännet?
Trodde det var på zoom...I denna värmen vill man bara hålla sig i skuggan eller göra så lite som möjligt.
Blir kul att hålla kalas idag Undrar om tantens släkt godtar att jag serverar tårta naken?
Trevlig lördag gott folk
Randig baddräkt och stråhatt har jag sagt. Nån hyfs...Nja, rekommenderar svalare mankini eller enkel gstring för lite mer påklätt, kan lätt bli dålig stämning annars
Och funktionellt att fälla in kronan i endlänken. Sellita SW300 eller motsvarande ETA på det till ett pris kring 10kkr. Jag gillar!Håller nog med i sak- dock kul med ngn slags innovation- inte alltid lyckat - men nytt!
Då är det såhär man ska göraDet är ju för fasen Spanien-varmt ute nu
Bra jävla klocka det där! Hade en sån som beater i 2 år.... Finns det bättre dykare under tusenlappen?Imponerad av Amazon. Beställd måndag, levererad onsdag (från USA). Själva klockan är väl inget speciellt egentligen men sett till priset imponerar även den.
Blir gofrulle i värmen dagen till ära.
Denna kan erbjudas för lördagsbyte.
Helm Vanuatu
Nä du... det ingår inte i bytet heller
Har lärt mej av erfarenhet att framöver alltid behålla alla gummin... sorry