Aldrig fel med lite vilseledande reklam .
Ops... tänkte inte så...
Uppdaterad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig fel med lite vilseledande reklam .
Vilken Inox ?Inox funkar som badklocka!
Hahahaha bäst!Inox funkar som badklocka!
Svincool ju! Vad är det för modell och vad går en sån på?Gick in i en butik och kom ut med denna va väl inte direkt tanken,men så cool.
Naken i badet med en flamingo.Inox funkar som badklocka!
Jag ska försöka få till en bild som @kjesul kommer gå bananas över, mina badbrallor är fan king!Naken i badet med en flamingo.
Känns som det blir lite grannsamverkan ikväll där ja
6190 men fick den för 4700kr. .Svincool ju! Vad är det för modell och vad går en sån på?
https://luminox.com/products/navy-seal-3603 hitta.Svincool ju! Vad är det för modell och vad går en sån på?
Du tror jag går bananas över lite oanständighet? Visst, shoot you best shot . Bara försöker få in lite stil i er ungdomarJag ska försöka få till en bild som @kjesul kommer gå bananas över, mina badbrallor är fan king!
Badade knappt innan vi köpte huset som råkade ha en pool på tomten, efter att ha fixat värme i den så har jag gått all in inkl badbrallornaDu tror jag går bananas över lite oanständighet? Visst, shoot you best shot . Bara försöker få in lite stil i er ungdomar
EDIT: dvs ni har ju er stil så lite av min stil (fast jag har ju ingen sån baddräkt själv... badar ju knappt)
Tappa inte tvålen bara, man vet aldrig vilka böjelser grannarna harBadade knappt innan vi köpte huset som råkade ha en pool på tomten, efter att ha fixat värme i den så har jag gått all in inkl badbrallorna
edit: äsch, jag bjuder på bilden publikt
Tappa inte tvålen bara, man vet aldrig vilka böjelser grannarna har
Är det såna där @Silverglantz granne brukar haLördagsnöjet är att tvätta bilen, terapi för själen
Borde självklart valt svarta handskar inser jag nu!
Det där är i princip en Triton Subphotique, en klocka som finns i nyutgåva där ”alla” väntar på att de använder något annat än SoprodVad tycks om den här?
Sympatiskt att det finns en hel valmöjligheter när du beställer, olika bezels, kulörer på tavlan, glas, mm.
H2O TIBURON
H2O TIBURON, vintage diver, 7carbon, sapphire inlay, ceramic inlay, display case backwww.h2o-watch.com