Ibkik
Basic
Tack!Det ser väldigt hårt och plastigt ut. Jag har ett likadant svart som, av bilden att döma, är betydligt bättre. Bra färgmatchning!
Den är väldigt hård och plastig.
Men tyckte om färgen så jag härdar ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Det ser väldigt hårt och plastigt ut. Jag har ett likadant svart som, av bilden att döma, är betydligt bättre. Bra färgmatchning!
Jag läste en FB-post i någon av microgrupperna där köparen var missnöjd med just den här modellen. Jag vet inte - det är en billig klocka och den kan säkert vara bra men det är ju inga märkliga saker det klagas på utan rimliga klagomål. Grov känsla vid inskruvning av krona är tyvärr något som händer. Det är väl Old Radium C1 på tavlan och den lyser ju svagare. Och visst ser det ut att vara glapp mellan boett och ändlänkar?Har sneglat lite på detta märke och model:
VAER C5 Tradition Black USA Quartz.
Finns i två storlekar 40 och 36 mm.
Affordable pris $209-$259 beroende på strap val.
Gilla designen men kanske är skräp i övrigt?
Någon som har erfarenhet av VAER?
C5 | Tradition Black USA Quartz
The C3 is the 36mm version of our best-selling watch model, combining best-in-class durability with timeless design and functionality. Offering a minimalist retro-sized case, the C3 is the pinnacle of everyday comfort and function.The C3 model is perfectly suited for underwater activity. The...www.vaerwatches.com
Japp! Starfighter är jag nyfiken på också.Det enda som känns spännande är kommande spearfish. I övrigt lite tråkigt. Samma modeller som alltid men i lite andra storlekar och material.
Har sparat undan pengar inför Titanium-Mako! Swordfish 40 titan och Spearfish är också spännande.Vad tror ni om Zelos kommande släpp?
Yes helt underbart band.Jäkla ball struktur på bandet!
Vad är det för bredd på det?
Står det Luminox på det som de brukar ha?
Lite Squale känsla hur den sitter.Yes helt underbart band.
Ja, man får väl lite vad man betalar för i det här fallet då kanske.Jag läste en FB-post i någon av microgrupperna där köparen var missnöjd med just den här modellen. Jag vet inte - det är en billig klocka och den kan säkert vara bra men det är ju inga märkliga saker det klagas på utan rimliga klagomål. Grov känsla vid inskruvning av krona är tyvärr något som händer. Det är väl Old Radium C1 på tavlan och den lyser ju svagare. Och visst ser det ut att vara glapp mellan boett och ändlänkar?
Sjukt cool klocka och bandet höjde den några snäpp till! Vad mäter en sån pjäs, vad är det för urverk och vad fick du ge?Nu på ett riktigt ballt band made by finaste @SpaceAce
Fick aldrig användning för bandet, men nu hittade den sin klocka
Sjukt cool klocka och bandet höjde den några snäpp till! Vad mäter en sån pjäs, vad är det för urverk och vad fick du ge?
Bandet är som gjort för klockan
Gissar på 1500-1600 med tull osv? Inte riktigt säker då jag inte fått faktura.
NH35 med ghost click. Ingen dealbreaker för mig då jag inte bryr mig
38mm och 47,5 l2l (tror jag). 200WR!!!
Finns i svart och grå också.
Bra pris, bra storlek! Bryr mig inte heller om det är ghost click i den prisklassen, gör ingen som helst skillnad för funktionen. Sjukt med 200m WR på en sån!Bandet är som gjort för klockan
Gissar på 1500-1600 med tull osv? Inte riktigt säker då jag inte fått faktura.
NH35 med ghost click. Ingen dealbreaker för mig då jag inte bryr mig
38mm och 47,5 l2l (tror jag). 200WR!!!
Finns i svart och grå också.
Finns även med annan tavla.
edit...även blästrat case på den här versionen tydligen. Och borstat på California dial versionen alltså.
Den där logga är så sjukt tråkig! Glad att jag tog denna version.
Den där har jag spanat på sedan den släpptes. Har dock inte huggit en ännuDet känns som om jag är på väg in i en Beads of Rice period
Gillar udda färgkombos dock, där kommer denna in fint.Den där har jag spanat på sedan den släpptes. Har dock inte huggit en ännu
Jag tycker tvärtom och föredrar det blästrade caset!
Bra med valmöjligheter.
Jag har ägt en, otroligt mycket klocka för pengarna. Men inte lika mycket klocka för pengarna när staten ska ha sina 25%. Funderar själv på den där turtlen på 40 mm.
Mycket nyheter från Islander senaste halvåret.
Inte sett någon Islander i tråden ännu men funderar på en blästrad turtle och några andra själv.
Någon som har köpt en Islander ännu?
Jag är osäker på om mitt tuttintresse är lägre än schnedseglers. Jag tror mer att mitt intresse för klockor är större än mitt intresse för ekonomi. Tuttar är nog typ på toppen på min intresse ... hrm, det kanske var för mycket information... Viilken fin Islander!Du lider av Tuttklocksjukan, alltså klockor har samma inverkan på dig som tuttar har på
schnedsegler
Jäklar, hahah! Nu har man gjort bort sig, det där skulle inte med, trodde jag hade raderat det!Jag är osäker på om mitt tuttintresse är lägre än schnedseglers. Jag tror mer att mitt intresse för klockor är större än mitt intresse för ekonomi. Tuttar är nog typ på toppen på min intresse ... hrm, det kanske var för mycket information... Viilken fin Islander!
Jag gillar första versionen bättre (dessutom sant)Jäklar, hahah! Nu har man gjort bort sig, det där skulle inte med, trodde jag hade raderat det!
Edit: Så det inte blir missförstånd och @schnedsegler tror det handlade om honom. Det skulle nämligen stå "Du lider av Tuttklocksjukan, alltså klockor har samma inverkan på dig som tuttar har på vissa män."
Det bevisar ju att du är en äkta dykare. Inga explosioner där inte!Har jag nämnt att jag inte äger en enda klocka med safirglas?