Mm jag fick e-post om den. Har dock helt misst intresset.
Samma här!
Dito
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mm jag fick e-post om den. Har dock helt misst intresset.
Samma här!
Haha, den får nog hänga med denna sommar.Perfekt eh du är inte sugen att göra dig av med den direkt då eller???
FörlåtSkyller mina begär efter en Pepsi senaste tiden helt och hållet på @Birchgrove och hans dunderfina Squale..Suttit och dreglar på många varianter, men så kom jag på att jag har ju ett inlägg till min skx. Så nu sparade jag en slant. ( som jag kan bränna på en annan klocka)
Vill du byta? En skx går väl runt 10-15k idag?Förlåt
Men det där blev ju bra ju!
Sjukt märkligt måste jag säga. Har byggt typ 15000 bitar Lego senaste året och det har inte fattats en enda bit.Men trist när det fattas delar. Jag och dottern började bygga på denna nu, fem minuter in och fattas en stor platta. Alltså vad är det för muppar på Lego numera
Edit: nu fattas det en till, alltså wtf (tur man har mkt reservbitar från sina egna set…)
Ja nått sånt kan jag tänka mig. Jag värderar min Pepsi till 35k ish..Vill du byta? En skx går väl runt 10-15k idag?
Knoll & Tott
För övrigt är jag super, super, supersugen på denna:
Tack så jättemycketRiktigt grym kombo du har där Eq!
Den låg i varukorgen. Men blev nya sm MM300 istället.
Hade hoppats på applicerade index men tror ändå att den där är riktigt cool irl med vintage explorer stuket!
Sjukt märkligt måste jag säga. Har byggt typ 15000 bitar Lego senaste året och det har inte fattats en enda bit.
Vad går en sån på?För övrigt är jag super, super, supersugen på denna:
Vad kallas den boettformen ?
$250 ish.Vad går en sån på?
Snygg!För övrigt är jag super, super, supersugen på denna:
Skål!
Kvällsmaten.
Snygg!Denna ska bli spännande
Jag har en på väg , eller på väg och väg. Går trögt för skbwatches att skicka den…För övrigt är jag super, super, supersugen på denna:
Kul, ser fram mot bilder!Jag har en på väg , eller på väg och väg. Går trögt för skbwatches att skicka den…
Den där var riktigt snygg imo. Men är inget jättefan av miyota "apache" 8-serie :/
Ytterligare en Timex "reissue" fast med mekaniskt verk. Miyota åtta och mineralglas men 2500:- typ så känns väl ändå ok?
Snygg design tycker jag iaf!
Ähhh! Det var väl typiskt. Men om du bara ger mig ett par prishöjningar på min annons är jag snart där i värde om du ändrar dig!Haha, den får nog hänga med denna sommar.
För övrigt är jag super, super, supersugen på denna:
Vet inte tyvärr. Kudde?Vad kallas den boettformen ?