• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

image.jpg
Regnar! Skönt med tunt, alltid rätt och 200 m WR. Ha en bra torsdag!

Nä, dags att lägga besvikelsen över länken (låter f.ö. som att Stephan på FORaSEC kan fixa reservdelar!) åt sidan och bjuda på lite bilder på nyförvärvet :

57B6C3B9-1839-4644-8463-4F2C57DEAA6D.jpeg

3E1AED98-3758-4B9B-A192-2FF8930D699E.jpeg

F48BA631-D21D-451A-BF4F-23D3662FE1A1.jpeg
4CF2EB6E-5C64-4D4B-9EA3-70BDBBAA4173.jpeg
43A6EE1C-30E7-4CF6-8534-869C1CF95F8E.jpeg
Grattis men synd på länken, får jag ställa mig i kö om du någon gång flippar? Det är kanske ”min” som du fick av Forasec då jag fick stå över pga annat dumt köp ;)

De kommer säkert fixa fram en lösning åt dig. Ev ny länk då flera valt att köpa utan länk (korkat men sant).

Grattis men synd på länken, får jag ställa mig i kö om du någon gång flippar? Det är kanske ”min” som du fick av Forasec då jag fick stå över pga annat dumt köp ;)

De kommer säkert fixa fram en lösning åt dig. Ev ny länk då flera valt att köpa utan länk (korkat men sant).
Ja, jag fick svar av Stephan på nån halvtimme och han har lovat att återkomma med en lösning ASAP så det ska nog ordna sig.

Mycket möjligt att det är "din" då jag smög in i förbokningskön efter att den egentligen var stängd 😁 Mailade och frågade om de skulle få in fler Fairwinds för ett par månader sedan och de skulle inte men han hade ett fåtal Universa kvar att dela ut så då slängde jag mig in där istället.

OM jag någon gång flippar så hojtar jag till dig först! Kan tänka mig ett byte mot din pastelblå om inte annat 😉

Ja, jag fick svar av Stephan på nån halvtimme och han har lovat att återkomma med en lösning ASAP så det ska nog ordna sig.

Mycket möjligt att det är "din" då jag smög in i förbokningskön efter att den egentligen var stängd 😁 Mailade och frågade om de skulle få in fler Fairwinds för ett par månader sedan och de skulle inte men han hade ett fåtal Universa kvar att dela ut så då slängde jag mig in där istället.

OM jag någon gång flippar så hojtar jag till dig först! Kan tänka mig ett byte mot din pastelblå om inte annat 😉
Kanske kan gå med på byte, men intemed min Pastell, den är en cementerad super-keeper :)

Finns det någon som har någon erfarenhet av Elliot Brown? Lyssnade precis på en podd med dem, verkar lite intressanta.

Tillbaka
Topp