Tack tror inte det, även om deras kronografer påminner mycket om varandra, stod mellan de två men denna vannUj, den var fin Aldrig sett varken modell eller märket innan. Är dem kompisar med Wolbrook? Ser ut som lite släktskap dem imellan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack tror inte det, även om deras kronografer påminner mycket om varandra, stod mellan de två men denna vannUj, den var fin Aldrig sett varken modell eller märket innan. Är dem kompisar med Wolbrook? Ser ut som lite släktskap dem imellan.
Citizen körde det på sina dykare ett tag. Hade en 80-talare med sånt glas. Riktigt snyggt!Nytt för dagen och min första Mecaquartz.
Får inte riktigt ihop hur glaset är utformat dock, ser ut att vara välvd på insidan och plan upptill, aldrig sett tidigare
Aha där ser man, lite ovant men inget som jag inte gillarCitizen körde det på sina dykare ett tag. Hade en 80-talare med sånt glas. Riktigt snyggt!
Kan inte sätta fingret på det men denna Casio tilltalar mig på något sätt. Dom blanka kanterna runt bezelringen? Det lätt kupade glaset? Den fina svarta urtavlan med monterade index? Skicklig fotograf som framhäver dess bästa sidor? Snygg och clean iaf!Fan den e rätt beige ändå. Inte dålig på något vis men inte heller upphetsande.
Hittade bild på den! Jag tycker att fler borde köra sånt glas, det är ju riktigt häftigt.Aha där ser man, lite ovant men inget som jag inte gillar
Fyller det någon funktion i stil med att ljuset bryts på ett särskilt sätt och förbättrar läsbarheten under vatten eller är det rent kosmetiskt?Hittade bild på den! Jag tycker att fler borde köra sånt glas, det är ju riktigt häftigt.
Jag upplevde att det gav en viss anti-reflex-effekt men utan nackdelarna som ett double domed glas har. Idag så går det såklart att istället AR-behandla insidan av glaset för samma effekt. Rent visuellt så ser det rätt snyggt ut också. Kan tyvärr inte svara på hur det ser ut under vatten för den är gamla pjäsen vågade jag inte bada med.Fyller det någon funktion i stil med att ljuset bryts på ett särskilt sätt och förbättrar läsbarheten under vatten eller är det rent kosmetiskt?
Dök med min i över 10 år, inga problem och tyckte den funkade finfint (tills den havererade då ) RIPJag upplevde att det gav en viss anti-reflex-effekt men utan nackdelarna som ett double domed glas har. Idag så går det såklart att istället AR-behandla insidan av glaset för samma effekt. Rent visuellt så ser det rätt snyggt ut också. Kan tyvärr inte svara på hur det ser ut under vatten för den är gamla pjäsen vågade jag inte bada med.
Bra jobbat där !Lyckades ”få ihop” denna tillslut, 4st delar fattades (samt en bit var fel) så helt komplett är den inte än. Aldrig varit med om det ens fattat en bit innan
Mm jag fick e-post om den. Har dock helt misst intresset.Diving Armour gick live på KS för en liten stund sedan
Diving Armour: The Narval, a Bullhead Dive watch. by PONTVS Watch Co. — Kickstarter
Men trist när det fattas delar. Jag och dottern började bygga på denna nu, fem minuter in och fattas en stor platta. Alltså vad är det för muppar på Lego numeraBra jobbat där !
Jag väntar ännu med spänning på att höra färska nyheter från @Chuck om hur det går med hans Veyron Bugatti
PremiumLuftar en helt vanlig ovanlig idag!
Yes, ur produktion. Engelsk-tyskt dAgHjUl.Premium
Samma här!Mm jag fick e-post om den. Har dock helt misst intresset.
Perfekt eh du är inte sugen att göra dig av med den direkt då eller???Skyller mina begär efter en Pepsi senaste tiden helt och hållet på @Birchgrove och hans dunderfina Squale..Suttit och dreglar på många varianter, men som kom jag på att jag har ju ett inlägg till min skx. Så nu sparade jag en slant. ( som jag kan bränna på en annan klocka)