Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är väl kanske petigt, men måste skriva ut att den är "Super slim"? Vi ser ju liksom det... Är egenligen samma när det står "Automatic" på klockor.Någon som testat eller har åsikter om denna modell från D1 milano? 36mm varianten
Tyckte kvaliten på ”den vanliga” ultra thin var bra, denna kostar under en tusing så tänker om det är samma känsla…
Perfekt eh du är inte sugen att göra dig av med den direkt då eller???
Vad är det för urverk?
Oj bra fråga, kan absolut INGENTING om klockor men tror det är original seiko ur verkVad är det för urverk?
Man lär sig så länge man lever. Kanske du kan fråga en urmakare?Oj bra fråga, kan absolut INGENTING om klockor men tror det är original seiko ur verk
Vart inhandla du de "snygga sletna" banden ifrån?..den till högerTrixat lite i helgen som var men inte tagit några bilder förrän nu Nog bara jag som ser skillnaden där den finns Lite bilder är alltid kul i alla fall
Skönt! Jag kör 4G tills på tisdag
Det blev nykomlingen som fick äran att följa med på 5G-uppgradering!
Jag kör fullt ut, 10G sedan nästan 2 veckor. Tyvärr går även tiden skitfort, så innan jag hinner blinka är det måndag igen :SSkönt! Jag kör 4G tills på tisdag
Det kommer från watchwear.se. Ägaren heter Feskarn här på KS. Canvas Grovt heter detVart inhandla du de "snygga sletna" banden ifrån?..den till höger
Ja hur funkar det där, kan man vänta sig full hastighet direkt eller är det först när de satt i det andra? Stod inget om det i foldern man fickJag kör fullt ut, 10G sedan nästan 2 veckor. Tyvärr går även tiden skitfort, så innan jag hinner blinka är det måndag igen :S
Det tog ett par dagar efter andra injektionen innan allt satte fart, men ju jeflar går det undanJa hur funkar det där, kan man vänta sig full hastighet direkt eller är det först när de satt i det andra? Stod inget om det i foldern man fick
jag har också enJupp, @Stefan S har också en Tissot Multifunction
Inte jag, fast jag har en köpes-annons uppe (förvisso Certina Multi-8, men står också "eller liknande")jag har också en
Nu är jag inte tillgänglig så jag kan skicka dig fler bilder eller så förrän början av augusti. Jag kan tänka mig att separera från min...Inte jag, fast jag har en köpes-annons uppe (förvisso Certina Multi-8, men står också "eller liknande")
Får lägga det på minnet och hojta till om en månad då!Nu är jag inte tillgänglig så jag kan skicka dig fler bilder eller så förrän början av augusti. Jag kan tänka mig att separera från min...