• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag är ju sent ute på hypen så klart, men denna är ruggigt bra. Den får nog stanna i min ägo ett bra tag framöver!
20210702_171155.jpg

Med Halios mot helgen, vad annars 🤣

image.jpg

Fortsätter i övrigt att köpa vintagedelar till min nya gamla Superman. Jag tittade närmare på denna 45(?) år gamla länken och där var det snabbkopplingar. Varför har inte moderna länkar det, är de känsliga eller? Är pin-collar eller skruvar mer hållbara?
D68910F6-5809-443A-AEC4-0A4ABF6181C1.jpeg

En rosa och en gul :) Den gula var verkligen inte helt nödvändig. Jag måste skärpa mig! Den rosa var väl inte heller helt nödvändig, men den hade jag känt för ett längre tag :)
Möcke bra, finns inga onödiga köp i den här branschen vet du väl 👍🏼
Ser trevliga ut som tusan men kände mig helt plötsligt velig, oklart varför. Misstänker att alla tar slut tämligen snabbt också 😱

Med Halios mot helgen, vad annars 🤣

image.jpg

Fortsätter i övrigt att köpa vintagedelar till min nya gamla Superman. Jag tittade närmare på denna 45(?) år gamla länken och där var det snabbkopplingar. Varför har inte moderna länkar det, är de känsliga eller? Är pin-collar eller skruvar mer hållbara?
D68910F6-5809-443A-AEC4-0A4ABF6181C1.jpeg

Spana in länken till zodiac grand rally och grand hydra... där har du en smart länk 👌

Tillbaka
Topp