Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är den 36?För övrigt är jag super, super, supersugen på denna:
Nej, 39mmÄr den 36?
Brukar inte vara så mycket för CW men den där var tjusig! Vad är måtten?
Lövely trio där!!Trixat lite i helgen som var men inte tagit några bilder förrän nu Nog bara jag som ser skillnaden där den finns Lite bilder är alltid kul i alla fall
Photoshop skill level: 100
Vänta nu! San Miguel??Jag bara njuter just nu..Finns det något vackrare än sthlms skärgård?
Det var inte jag som handlade...Vänta nu! San Miguel??
Nämen se där ja! Tycker nyansen på rosa ser perfekt poppig ut...hade väl önskat gen 1 visarna men det där går också. Hur många har du köpt?
Köp en rosa, tjöper den sen!Nämen se där ja! Tycker nyansen på rosa ser perfekt poppig ut...hade väl önskat gen 1 visarna men det där går också. Hur många har du köpt?
Ja, hela västkusten pretty much Härliga bilder bubben!Jag bara njuter just nu..Finns det något vackrare än sthlms skärgård?
Har druckit några sådana i mina dagar. Blev även en tatuering.Det var inte jag som handlade...
Tillåt mig att lägga in ett veto. Men ska ner till västkusten en vecka i sommar. Hönö närmare bestämt, så får väl se om du har rätt..Ja, hela västkusten pretty much Härliga bilder bubben!
Hönö är fan Göteborg, du får allt bege dig lite längre norrut för den riktigt goa känslanTillåt mig att lägga in ett veto. Men ska ner till västkusten en vecka i sommar. Hönö närmare bestämt, så får väl se om du har rätt..
Hehe, det är väl för att den turkosa inte skulle dyka upp förrän om 10 dagar. Den rosa fick agera stand-inPhotoshop skill level: 100
En rosa och en gul Den gula var verkligen inte helt nödvändig. Jag måste skärpa mig! Den rosa var väl inte heller helt nödvändig, men den hade jag känt för ett längre tagNämen se där ja! Tycker nyansen på rosa ser perfekt poppig ut...hade väl önskat gen 1 visarna men det där går också. Hur många har du köpt?
Möcke bra, finns inga onödiga köp i den här branschen vet du välEn rosa och en gul Den gula var verkligen inte helt nödvändig. Jag måste skärpa mig! Den rosa var väl inte heller helt nödvändig, men den hade jag känt för ett längre tag
Eller så finns det bara onödiga köpMöcke bra, finns inga onödiga köp i den här branschen vet du väl
Ser trevliga ut som tusan men kände mig helt plötsligt velig, oklart varför. Misstänker att alla tar slut tämligen snabbt också
Jag tyckte att det såg ut som en härlig färgkombination med turkost och inslag av rosa men man fick ju helt klart ett annat intryck när man förstorade bilden.Hehe, det är väl för att den turkosa inte skulle dyka upp förrän om 10 dagar. Den rosa fick agera stand-in
Med Halios mot helgen, vad annars
Fortsätter i övrigt att köpa vintagedelar till min nya gamla Superman. Jag tittade närmare på denna 45(?) år gamla länken och där var det snabbkopplingar. Varför har inte moderna länkar det, är de känsliga eller? Är pin-collar eller skruvar mer hållbara?
Trodde det var du som mästrat med PS först... like a baws! En kombo hade ju varit att föredra helt klartJag tyckte att det såg ut som en härlig färgkombination med turkost och inslag av rosa men man fick ju helt klart ett annat intryck när man förstorade bilden.