• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Grill @FreakyLeo
20210703_191448.jpg
Berätta mer om kryddorna

Så jävla tragiskt. :(
Känns ju sådär, dom kostar ändå en slant.
Ja men det här va helt klart sista hittepå-klockan.
Är den ny eller har den några år på nacken?
SM brukar vara bra att ha och göra med så skicka ett mail till dom. Du måste ha haft otur, har doppat alla mina utan några som helst problem 🤔.
Den är ny. Haft klockor för halva summan som hållit för ett sketet bad. Kom på det efter några min, tog av den men icke

Ja men det här va helt klart sista hittepå-klockan.

Den är ny. Haft klockor för halva summan som hållit för ett sketet bad. Kom på det efter några min, tog av den men icke
Ja verkligen osis, klart den ska hålla för bad.
Har som sagt badat med åtminstone fem av dom jag har haft utan problem men det hjälper dock inte i detta fallet.
Jag hade mailat dom med bildbevis och begärt en ny utan att skicka tillbaka den gamla.

Tänkte att jag skulle lära dottern att snorkla idag. Hon har provat i fem minuter i en pool tidigare men hon har uppenbarligen pappas gener och är som en fisk i vattnet! 😮 Fick dra upp henne efter 45 minuter för att jag började frysa och hon var blå men då hade vi hittat både krabbor, plattfisk och sjöstjärnor. 😁
PSX_20210703_205712.jpg
PSX_20210703_205554.jpg
PSX_20210703_205509.jpg

Tillbaka
Topp