Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, älskar dagarna när skuggan är så här skönSkuggan är rätt ställe idag.
Jag håller räkningen på gliringarna! Din tid kommer!Jag beställde som sagt en klocka från Hoffman och fick notis i PostNordappen om att någon lämnat in paketet hos ett ombud i Stockholm. Efter ett par dagars försening dök den till slut upp och det blev inte mindre märkligt när jag hämtade ut paketet...
Ett postnordpaket i Fedexkläder? Jaja, det dök upp i alla fall så jag kan inte klaga.
Gräsligt läderband vilket så klart var väntat men annars positivt.
Om man zoomar in ordenligt på framsidan så kan man skymta att @Kreacon har varit delaktig i tillverkningen
Lite snett är oxå rakt.Ha en skön lördag!
Jag håller räkningen på gliringarna! Din tid kommer!
Så många bra saker på en och samma bild..Dags för mellanmål...
Mythos och melon
Hamilton?
Tyvärr inte, behöver cash till en SamuiHamilton?
Badat iaf, klockan och jag överlevde…
Fördelen med den typen av klocka, stark färg och ok storlek att en pilot blir lite förälskad i denBra jobbat, blev ett kvälls (em.) Dopp här och sen fick jag syn på detta på himlen över Uppsala
@FreakyLeo har en fet Sumo till rea-prisLite sugen på en slit och släng dykare, någon som har något kul? Annars klickar jag nog hem en Maranez Vintage....
För stor för mig tyvärr, ägt en sumo tidigare..@FreakyLeo har en fet Sumo till rea-pris
Klart du ska ha en maranez . Vilken färg lutar du åt?Lite sugen på en slit och släng dykare, någon som har något kul? Annars klickar jag nog hem en Maranez Vintage....
Jag har en https://nthwatches.com/products/nacken-vintage-blackLite sugen på en slit och släng dykare, någon som har något kul? Annars klickar jag nog hem en Maranez Vintage....
Lutar fan emot en rosaKlart du ska ha en maranez . Vilken färg lutar du åt?
Gillar den som fan! Men tror den är lite över budget just nu....Jag har en https://nthwatches.com/products/nacken-vintage-black
Den är nog grymt bra att slitas och slängas med
Kör en grym trådrabatt idag, 3500 pistoler till tråden innan jag lägger ut denGillar den som fan! Men tror den är lite över budget just nu....
Haha är redan kö på den .Lutar fan emot en rosa
.... annars kanske jag skulle testat en SM sub hehe
Riktigt bra prisKör en grym trådrabatt idag, 3500 pistoler till tråden innan jag lägger ut den
Galen! Fan.... Jävlar. Lite sugen......Kör en grym trådrabatt idag, 3500 pistoler till tråden innan jag lägger ut den
Kööööööp!Galen! Fan.... Jävlar. Lite sugen......