• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

App app detxär en Sneiko för tjyven.
Polish_20210621_193009560.jpg
Ser inte riktigt för den dåliga fINiSHEn på uRVErket är i vägen, skrattar JÄTTE jättemYCKet just nu 😁 🥳

Fett ball! G-shock kör ju iochförsig de flesta inom militären med, så helt klart ett bra och stabilt val!
Militären är väl iofs ingenting jämfört med vad en fyraåring kan åstadkomma... 😁

Klart hon ska gå i pappas fotspår och ha en Squale! 😎 Grym snorkelrabatt utlovas! 😉
Jag har ju redan en sån och den där har jag redan ägt. 😊 Men du har rätt, om något år så kan hon säkert köra med min 1515! 💪
IMG_2632 (1).jpg

Militären är väl iofs ingenting jämfört med vad en fyraåring kan åstadkomma... 😁

Jag har ju redan en sån och den där har jag redan ägt. 😊 Men du har rätt, om något år så kan hon säkert köra med min 1515! 💪
IMG_2632 (1).jpg
Ja, lär henne att bli en fullfjädrad feskmördare bara, gör det 🥳

(obs! internhumor, anmäl mig då, gör det! 🖕🏼)

Ja, lär henne att bli en fullfjädrad feskmördare bara, gör det 🥳

(obs! internhumor, anmäl mig då, gör det! 🖕🏼)
Hade det inte varit olagligt i Sverige så hade ett harpungevär varit en jäkligt schysst 5-årspresent. Får lära henne att strypa ihjäl dem istället. :pirate:

• Love
Reactions: Jox
Tyckte de var svinkoola men hade föredragit stål. Och när jag såg att armbandet var tuttifrutti så kändes det mest lite för mycket. Borttagen ut varukorg! De andra släppen från Timex o andra sidan rätt tilltalande. Bäst är fortfarande nano universe och Timex Cali. Fucking mums.
Det går alltid att byta band. 😉 Jag tycker också att länken skar sig men jag har nog bara hört negativa kommentarer om den här typen av epilatorlänkar så man gör nog bäst i att byta ut länken mot något annat band oavsett vilken reissue man köper.

Det går alltid att byta band. 😉 Jag tycker också att länken skar sig men jag har nog bara hört negativa kommentarer om den här typen av epilatorlänkar så man gör nog bäst i att byta ut länken mot något annat band oavsett vilken reissue man köper.
Hade en pepsi-reissue och visst var inte länken den bästa, men inte heller så überdålig som folk får den att framstå. Imo. Fick inte riktigt till nån annan bandkombo som såg bra ut, tycker nog de gör sig bäst på länk. Kul i alla fall att de tar ut svängarna!

10:10-ish med Hoffman. Första gången jag provar Barton Elite och nu fattar jag varför alla gillar dem. Hur bekvämt som helst, smidigt med quick release, två olika längder, bra pris osv. Det var tänkt att det skulle sitta på en Squale 1521 men den får nog sitta på Hoffman så länge innan den så småningom flyttar över till en annan blå klocka. 😉

20210704_101150.jpg

Tillbaka
Topp