Jag har hittat referensnumret: TW2U87800Vad är det för ref på den där egentligen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har hittat referensnumret: TW2U87800Vad är det för ref på den där egentligen?
Riktigt tjusig! Vad är det för mått på den?Ni har ju hört det senaste, att man ska konsumera mindre kött för klimatet. Så jag säger, ät mer lax!
Här är en preview på vår kommande lax-chrono.
Skulle ni vara sugna så dra ett PM till mig så sätter jag upp er på intresse-listan!
Körde det bandet på min Synchron och det är kanon!Inget svart spänne men tror dessa hade gjort sig på den.
Av alla bilder jag sett, så måste jag ändå säga att jag tycker orange band på den klockan är överlägset snyggast!Körde det bandet på min Synchron och det är kanon!
Jag håller med, det är riktigt snyggt.Av alla bilder jag sett, så måste jag ändå säga att jag tycker orange band på den klockan är överlägset snyggast!
Och varför har du en kaktus i havregrynsgröten?
Meskalinkaktus?Jag håller med, det är riktigt snyggt.
För att alla vet att kaktus i havregrynsgröten är det som gör dig till en riktig man!
Haha, riktigt så kul ska vi inte ha det även om det är lill-lördag!Meskalinkaktus?
Ni har ju hört det senaste, att man ska konsumera mindre kött för klimatet. Så jag säger, ät mer lax!
Här är en preview på vår kommande lax-chrono.
Skulle ni vara sugna så dra ett PM till mig så sätter jag upp er på intresse-listan!
Cementerad som Jimmy Hoffa.Mitt intresse vet du om redan och jag hoppas min plats i listan är cementerad. Väntar bara på att ni ska ta mina pengar
Laaaaaaaaaaaaaaaax !
39mm diameter, 46mm L2L och 20mm mellan bandhornen gissar jag. Mech-quartz från Seiko (VK) är ytterligare en kvalificerad gissning.Riktigt tjusig! Vad är det för mått på den?
Beställ @Feskarn skickar snabbt som attan.Någon som har "Canvas grovt" från watchwear att sälja?
Alla varianter utom grönt i 22mm är intressant
Annars blir det nog en beställning vad det lider
KS2021 får du inte glömmaNågon som har "Canvas grovt" från watchwear att sälja?
Alla varianter utom grönt i 22mm är intressant
Annars blir det nog en beställning vad det lider
Rejält långskott men behöver du inta alla tre så får du gärna slänga iväg ett PM, nyfiken som tusan på dessa bandJaa, det kan man ju göra
Beställde 3 tropic från wolbrook idag men missa givetvis att välja ett orange med pvd spänne.
Sista dagen för köp 2 och få 3 där för övrigt.
Den gröntavlade! Lätt!Precis beställt denna Steinhart 42mm från Gnomon Watches fast utan förstoringsglaset vid datumet för en mer cleanare look.
Funderar även på någon av dessa två dykare som får agera ”sommarklocka” då sommaren inte är över än . Vilken av dessa tycker ni?
Den gröna känns definitivt mer ”sommarklocka” samtidigt är jag lite tråkig och gillar när det är cleant som med den svarta . Hur stora handleder har du om jag får fråga tänkte då du ville ha den i 40mm ?Den gröntavlade! Lätt!
Själv önskar jag att dom gjorde dom i 40mm.
Gröntavlad hade jag gått på. Sen är det ju aldrig fel med en jubilee-länk heller och särskilt till guld (i mitt tycke) .Precis beställt denna Steinhart 42mm från Gnomon Watches fast utan förstoringsglaset vid datumet för en mer cleanare look.
Funderar även på någon av dessa två dykare som får agera ”sommarklocka” då sommaren inte är över än . Vilken av dessa tycker ni?
Visst! Kan se sen när dom kommer hur behovet ser ut här.Rejält långskott men behöver du inta alla tre så får du gärna slänga iväg ett PM, nyfiken som tusan på dessa band
Känns som att den gröna it is .
Jag har haft en skev bild gällande jubilee-länk och resonerat att det är ”gubbigt” samtidigt som det är jäkligt snyggt. Börjar bli till åldern så skulle säkert passa mig .
Får dra en chansning annars är jag rätt bra på att flippa .Jubilee är alltid rätt
Certinakungen!