Helt ärligt så passar nog zodiac-gummit klockan bättre... tyvärr
Vi får se, ska smaka på det!Tyckte det va cleant.
Nya är ruskigt bekvämt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt ärligt så passar nog zodiac-gummit klockan bättre... tyvärr
Vi får se, ska smaka på det!Tyckte det va cleant.
Du fick ju ett virkat medVi får se, ska smaka på det!
Nya är ruskigt bekvämt
Definitivt en underdog som är på frammarschTudor!!!
Ja jag älskar ju sånaDu fick ju ett virkat med
Rapsgult var ordet! Matchar kanon men är det verkligen bättre än Zodiacgummit?
Får klura på den ett litet tag tror jag
Okej, först ut på Zelosen är ett tomterött flatvent från Zuludiver som doftar vanilj och har vansinnigt lång flärp!
Vad tycks om denna?
Varje gång jag luftar min Tudor undrar jag varför den inte får mer tid?Har en miljard dykare och borde testa annat.
Tips på något annat liknade day date stil?.
Är i hågen att beställa en
Hamilton Jazzmaster.
Tipsa nu hallå va inte blyga.
Vad glad jag blir! Tack Tänkte själv att den kanske skulle tyckas lite tråkig av massanStört bra Totte kunde lika gärna få se ut så där direkt från Chistopol om ni frågar mig
Det andra var mkt bättreNästa ut är ett rött typ transparent wavevent också från Zuludiver, samma längd men skönare passform!
Personligen gillar jag nog det andra bättre dock, vad säger ni andra?
Nästa ut är ett rött typ transparent wavevent också från Zuludiver, samma längd men skönare passform!
PU skulle jag tippa på, jäkligt bekvämt men det blir nog det andra ändå!Den där är väl silikon eller PU?
Antar att det andra är ett bonetto?
Massan =blaskig sörja av tråkiga medelmåttor.Vad glad jag blir! Tack Tänkte själv att den kanske skulle tyckas lite tråkig av massan
Nästa ut är ett rött typ transparent wavevent också från Zuludiver, samma längd men skönare passform!
Rosa?!Något har anlänt!
Jag har på nätet kollat lite på den modellen med svart tavla. Har du känt och klämt på modellen?En sån här har jag sneglat på ett bra tag nu men lär väl aldrig hända så du borde slå till på en @Nicke75
Nej jag har ju inte det tyvärr!
Nej den matchningen var inte toppen, passar nog bättre på en SKX eller Turtle!det där var inte bra däremot
Förlåt, men det bandet ser billigare ut än Kreacons svärmorsaNästa ut är ett rött typ transparent wavevent också från Zuludiver, samma längd men skönare passform!
Jag hoppas att ursäkten var riktad till mig. Om inte väntar en fet verbal höger, skickad norrut.Förlåt, men det bandet ser billigare ut än Kreacons svärmorsa