Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åååå broEn helt ok fredag, affordable öl men kanske inte så mikro på klockan![]()
![]()
Trodde inte du skulle se, då är det ok att skriva vad man villJag hoppas att ursäkten var riktad till mig. Om inte väntar en fet verbal höger, skickad norrut.
Köpt än?Den här var ju lite trevlig!
![]()
Trevlig! Kan Saka min Wolbrook, kanske borde köpa denna, mecaquartz är smidigt tyckte jagDen här var ju lite trevlig!
![]()
TackBra bilder! Den ser riktigt fin och bekväm ut.
Hur upplever du tavlan? Känns den platt eller blir det djup tack vare glasets form?
Tackar!
Ja alltså jag gillar klockan! Den är inte i närheten av kvalitetskänslan på min two-tone OceanX Sharkmaster Sub men Tisellen känns mer som en grym vardags Sub typ.
För tajt placerade springbars för mig som gillar nato och eftermarknads länkar men original länken är riktigt bra så jag har inte stört mig så mycket på det hittills ändå faktiskt.
Hade velat ha lite rivigare och jämnare borstning på boett och länk och lite mer distinkta klick på vridringen.
SM Sub V3 är bättre tillverkad på alla sätt bortsett från dom vassa kanterna undertill men den kändes bara lite för steril på något sätt. Det gör inte Tisell Sub'n. Den lever med ljuset och ger för mig den rätta Sub känslan.
Älskar minut och sekund visarna och djupet som uppstår tillsammans med tavlan och applicerade index. Kommer på mig själv med att bara stå och kolla på klockan och rotera handleden i olika typer av ljus!
*
Sorry för långt inlägg. Fick feeling![]()
Tycker galoscherna förtjänar en fet like också, NMD R1, grymt snärtigt färgvalUrtavlan alltså.
![]()
![]()
Här ska inte köpas!Köpt än?
Ja, jag gillade tavlan med svart runt index och tydliga visare.Trevlig! Kan Saka min Wolbrook, kanske borde köpa denna, mecaquartz är smidigt tyckte jag
![]()
Skindiver WT Mecaquartz Watch - White & Steel
This Skindiver WT Mecaquartz watch features a white dial with green C7 Super-LumiNova, the iconic hour arrow hand, a sapphire glass and a steel case - water resistant to 100m. This quartz watch - powered by the Japan made mecaquartz movement Seiko VH31 - is presented on a black nylon & leather...wolbrook.com
eller kronon, den finns väll i tråden med
![]()
Skindiver WT Professional Chrono-Mecaquartz Black & Steel Big Eye Chro
This Skindiver WT Chrono-Mecaquartz stop-watch features a black dial with green C7 Super-LumiNova, the iconic broad arrow hour hand, a Hesalite glass, a steel case – water-resistant to 100m. This big eye chronograph watch - powered by the Japanese movement Seiko VK64 - is presented on a...wolbrook.com
Jag tackar så mycketTycker galoscherna förtjänar en fet like också, NMD R1, grymt snärtigt färgval![]()
Ja gör gärna det! Ska ni träffas på bingohallen igen eller?Trodde inte du skulle se, då är det ok att skriva vad man villNejdå, söt och snäll svärmor, kan hälsa från dig ikväll
![]()
Kvittar nog, med svärmor är det ju vinst varje gångJa gör gärna det! Ska ni träffas på bingohallen igen eller?![]()
Trevliga som tusanJag tackar så mycket. Dom är absolut trevliga
.
![]()
Här finns den:
Otroligt trevlig men det är nog fortfarande en bronsare med turkos tavla som hägrar för migHär finns den:
![]()
![]()
Spontant upplever jag den lite mörkare än vad bilderna förmedlar.
En röding för lådan är ju bra pris. Har du länk?Nåväl, bestämt mig för att detta får bli sommarens setup!
![]()
Hade gärna haft nån roligare bezel & band till g-shocken men men…
Svinnöjd med lådan från Norrpack för övrigt, kan varmt rekommenderas!
Typ en femhundring med frakt!
En helt annan fråga angående förvaring dock:
Hur förvarar ni era länkar på ett vettigt sätt när de inte används?![]()
En röding för lådan är ju bra pris. Har du länk?
Edit: Hittade. Tack dock för tipset!
Är det någon som har koll på om det finns några alternativa tredjepartstillverkade vridringar som passar? Den här ärHär finns den:
![]()
![]()
Spontant upplever jag den lite mörkare än vad bilderna förmedlar.
Hur djup är "tillbehörs"hållaren, går det att lägga länkar och band under skuminredningen?
KS5 för en lite rabatt tror jag det var, inte mycket men alltid nått![]()
Fickan är 53mm djup.Hur djup är "tillbehörs"hållaren, går det att lägga länkar och band under skuminredningen?
Fickan borde gå att få in 2-3 länkar väl, eller?Fickan är 53mm djup.
Insatsen är en enda enhet så jag svarar nej på det, klart att det går ju att modifiera dock.
Ja utan problem!Fickan borde gå att få in 2-3 länkar väl, eller?
Nä fan jag håller till i Halmstad.Rätt säker på att jag är vid Nickes camping...
![]()
Hans BMW står ju här..
![]()