Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Definitivt. Dock svårt att hitta under 5k om det var ett av kraven.Ocean Rover Ginault
Skönt band!
PostNord ?God morgon!
Bonuspoäng om någon kniper vart citatet på muggen är ifrån
Haha, visserligen allas favorit, men nej!PostNord ?
Titanfall?God morgon!
Bonuspoäng om någon kniper vart citatet på muggen är ifrån
I love the smell of parcels in the morning!
Nytillskottet är riktigt bra! (Får nog leta efter en länkbit till dock, sitter rätt tajt)
verkar funka, tack tack
Smart med säkerhetssnöret, ifall gummit skulle paja när man ligger i hängmattan.
Korrekt!!! Ett av de bästa fps multiplayer, enligt mig. Loggade ofantligt många timmar på det första.Titanfall?
Ja, man kan aldrig vara nog så försiktig. Tänk om den ramlar rakt ner på gräset!Smart med säkerhetssnöret, ifall gummit skulle paja när man ligger i hängmattan.
Det är då det är bra med 1200m WR. Tänk om det är dagg?Ja, man kan aldrig vara nog så försiktig. Tänk om den ramlar rakt ner på gräset!
...fast jag jag brukar inte ha pyjamasbyxor på mig Gött med kaffe, kommer bi en härlig dag!
Låter ju som att jag har valt helt rätt klocka för dagens äventyr!Det är då det är bra med 1200m WR. Tänk om det är dagg?
Mina shorts är i alla fall från den här sidan av millennieskiftet! När jag ser din klocka så kom jag på att jag har fått hem delarna från @Ehrnholm så om du fortfarande är sugen på att modda så kan jag skicka över grejerna?...fast jag jag brukar inte ha pyjamasbyxor på mig Gött med kaffe, kommer bi en härlig dag!
Snyggt men för mycket skodon!Skål på er!
Senaste från Paris men sånt där förstår du dig inte påMina shorts är i alla fall från den här sidan av millennieskiftet! När jag ser din klocka så kom jag på att jag har fått hem delarna från @Ehrnholm så om du fortfarande är sugen på att modda så kan jag skicka över grejerna?
Låter ju som att jag har valt helt rätt klocka för dagens äventyr!
Mina shorts är i alla fall från den här sidan av millennieskiftet! När jag ser din klocka så kom jag på att jag har fått hem delarna från @Ehrnholm så om du fortfarande är sugen på att modda så kan jag skicka över grejerna?
Snyggt men för mycket skodon!
Men tydligen gardiner från -72...fast jag jag brukar inte ha pyjamasbyxor på mig Gött med kaffe, kommer bi en härlig dag!
Äh, ska inte du gå och leka med dina foppatofflor nu?Men tydligen gardiner från -72