• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lång men galet bra dag vid "krokodilfloden" som barnen kallar det. Tror @MaBr vet exakt var vi är 😜
Kristallklart vatten, inte så mycket att se på under ytan så försökte mig på några actionbilder istället...det gick åt helvete som ni ser men övning ger färdighet eller hur det nu var 😄
cvTg1HS.jpg

D9WEe6B.jpg

zsTXK3m.jpg

G1F7Kwn.jpg

VaFntEH.jpg

ZiI3KRo.jpg

Det är då det är bra med 1200m WR. Tänk om det är dagg?
Låter ju som att jag har valt helt rätt klocka för dagens äventyr! 😁

...fast jag jag brukar inte ha pyjamasbyxor på mig 🤭 Gött med kaffe, kommer bi en härlig dag! 🤙🏼
oAamxrh.jpg
Mina shorts är i alla fall från den här sidan av millennieskiftet! 😏 När jag ser din klocka så kom jag på att jag har fått hem delarna från @Ehrnholm så om du fortfarande är sugen på att modda så kan jag skicka över grejerna? 😊

Snyggt men för mycket skodon! 😁

Mina shorts är i alla fall från den här sidan av millennieskiftet! 😏 När jag ser din klocka så kom jag på att jag har fått hem delarna från @Ehrnholm så om du fortfarande är sugen på att modda så kan jag skicka över grejerna? 😊
Senaste från Paris men sånt där förstår du dig inte på 😎
Javisst, skicka på bara...lite osäker på hur mycket tid jag får över just nu men ingen stress va?

Tillbaka
Topp