• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Efter att ha grisat ner sig hela förmiddagen och hjälpt svärfar med mopeden och trimmat den lite var det här helt klart välförtjänt, kanske ligger det något i talesättet ”En öl smakar alltid bäst när man gjort sig förtjänt av den” eller så var det bara en god ipa det låter jag vara osagt 😂
34937F9F-FC22-4840-8BF4-147BD8BE4915.jpeg

På tal om Vratislavan, var är @Nilas ?
Tjolahopp!
Här är jag 🤘. Håller låg profil för tillfället.
Har rest förtält hela eftermiddagen i 30 graders värme, fyy faan. Nu sitter jag och beundrar min Cronos och bilen samtidigt.
25 mil och fortfarande nästan kliniskt ren, förutom ett par flugskitar givetvis och bilen ja den är också ren 🥴.
Nu ska jag ut och sprätta på campingen och flasha min Cronos 😎.
Rock on gubbs och gumms 🤘.

PSX_20210714_183356.jpg

019E26D7-6619-4ABB-8C0E-39071036474B.jpeg

Fick tillbaka min svarta Kamasu häromdagen efter att den varit ute på lån ett tag. Har nu återigen både en grön och en svart i lådan och hur bra de än är i sitt prissegment så vet jag fasen inte när de ska få någon handledstid..?

Kommer förmodligen upp på K&S inom kort tillsammans med en Kamasu-anpassad Miltat/Strapcode-jubileelänk men ger en liten heads-up till trogna affordablefans här ❤️

Tjolahopp!
Här är jag 🤘. Håller låg profil för tillfället.
Har rest förtält hela eftermiddagen i 30 graders värme, fyy faan. Nu sitter jag och beundrar min Cronos och bilen samtidigt.
25 mil och fortfarande nästan kliniskt ren, förutom ett par flugskitar givetvis och bilen ja den är också ren 🥴.
Nu ska jag ut och sprätta på campingen och flasha min Cronos 😎.
Rock on gubbs och gumms 🤘.

PSX_20210714_183356.jpg
Tappa inte armen det förekommer på camping.

019E26D7-6619-4ABB-8C0E-39071036474B.jpeg

Fick tillbaka min svarta Kamasu häromdagen efter att den varit ute på lån ett tag. Har nu återigen både en grön och en svart i lådan och hur bra de än är i sitt prissegment så vet jag fasen inte när de ska få någon handledstid..?

Kommer förmodligen upp på K&S inom kort tillsammans med en Kamasu-anpassad Miltat/Strapcode-jubileelänk men ger en liten heads-up till trogna affordablefans här ❤️
Kan man få en bild på kamasun med jubilee? 🙂

Tillbaka
Topp