Kvartsdykare på 300 m och safirglas och jag älskar den och aldrig?Vad är det där för Phoibos och när släpper du den?!
#såjäjlaurproduktion
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kvartsdykare på 300 m och safirglas och jag älskar den och aldrig?Vad är det där för Phoibos och när släpper du den?!
Klart att man ställer upp för en broder "ute på hal is"@SpaceAce var lite orolig att jag skulle vara förlorad till The dark side(garmin) och skickade lite uppfriskande band till skx
Iam back
Stort tack vännen
Tjolahopp!På tal om Vratislavan, var är @Nilas ?
Nu ofrivillig keeper då kronon blev lite keff av mina stabila 3m dyk (), billig sommarbeater är ju bra ha ändå
Nollställer den fel?
Finns återställningssätt för de flesta verk...
den vänstra kronografen nollställer inte uppåt. Nu gör den det efter kronografen är igång och stannat den. Tror bara visaren måste ställas om
Tappa inte armen det förekommer på camping.Tjolahopp!
Här är jag . Håller låg profil för tillfället.
Har rest förtält hela eftermiddagen i 30 graders värme, fyy faan. Nu sitter jag och beundrar min Cronos och bilen samtidigt.
25 mil och fortfarande nästan kliniskt ren, förutom ett par flugskitar givetvis och bilen ja den är också ren .
Nu ska jag ut och sprätta på campingen och flasha min Cronos .
Rock on gubbs och gumms .
Tappa inte armen det förekommer på camping.
Kan man få en bild på kamasun med jubilee?
Fick tillbaka min svarta Kamasu häromdagen efter att den varit ute på lån ett tag. Har nu återigen både en grön och en svart i lådan och hur bra de än är i sitt prissegment så vet jag fasen inte när de ska få någon handledstid..?
Kommer förmodligen upp på K&S inom kort tillsammans med en Kamasu-anpassad Miltat/Strapcode-jubileelänk men ger en liten heads-up till trogna affordablefans här
Kan man få en bild på kamasun med jubilee?
Snygg! Är den också 38,5mm? Blir du först i tråden med detta märke?Nämen dra åt ...
Måste nog testa en sån här!
Vet inte-aldrig sett det förut.Snygg! Är den också 38,5mm? Blir du först i tråden med detta märke?
Kan bara tänka hur många olika band som skulle testas på denna. Svart rallyband, brunt kamelläder, blått Zuludiver premium....jag slutar nu.Vet inte-aldrig sett det förut.
Riktigt snygg i blått.
Den gjorde sig jäkligt bra på den länken!
Även om det inte alls syns i det här ljuset är detta alltså den gröna varianten Utan ljuskälla som lyser mer eller mindre direkt på är det hopplöst att försöka avgöra skillnaden! Hojta om du vill ha mer i PM
Jag har definitivt för många.När vet man att man har för många klockor?
Svar: när man använder denna för första gången i år…
Japp! Det är denna som jag också köpte just därifrån: https://www.klockmagasinet.com/miltat-super-j-louis-stalarmband-for-orient-kamasu-ss221820b113Den gjorde sig jäkligt bra på den länken!
Antar att du har super jubilee varianten?