Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ännu värre har skaffat BirkenstokÄh, ska inte du gå och leka med dina foppatofflor nu?
Det va ett litet finger vem är lyckosten?Jag bara roar mig. Dag 4
Lyfter roligheterna till nya nivåer
Komfort före design, en åldersfrågaHar ännu värre har skaffat Birkenstok
Jag vill med vara med
Fin den där!Jag puttrar på med nya Yeman.
Bara vinkeln som luras.Det va ett litet finger vem är lyckosten?
Tjusigt! Finns en del skoj franska märken där ute. Baltic lockar en del också, speciellt Aquascaphe Dual-Crown.Fin den där!
Slog till på en annan bleu från La France som förhoppningvis upp i början av nästa vecka!
Vad har du mojängen på golvet till?Jag vill med vara med
Nejdå, ingen stress! Jag visste att du gillade Paris och mode med tanke på att du är modell. Hittade precis en produkt med dig på, vackert!Senaste från Paris men sånt där förstår du dig inte på
Javisst, skicka på bara...lite osäker på hur mycket tid jag får över just nu men ingen stress va?
Bundtråden skulle må bra av sådana bilder .Asså jag å Bund. Det kliar liksom lite hela vägen tills den där nya klockan har provåkt ett…
Meh den får man använda när man haft mkt utgifter så att sägaaaaVad har du mojängen på golvet till?
Ooooh porr! Det finns en bundtråd. Mange tack. Det kommer bli tyst om mig en stund nu…Bundtråden skulle må bra av sådana bilder .
Tråden om bund
Ja i jämförelse ser lappen rätt liten ut. Men är det samma storlek oberoende av bandbredden? Denna lapp kommer från ett Tula 22mm lugmått. Edit: Vet ej om storlek varierar.klocksnack.se
Sitter på kontoret 22,8 grader.Vilken jävla dag!
Ja, herregud vad varmt, vi sitter och trycker inomhus efter bad, våga vara inomhus! Bok plus klocka = semester.Vilken jävla dag!
Hoppla!
En Sinn hälsar på i tråden
Fin den där!
Slog till på en annan bleu från La France som förhoppningsvis dyker upp i början av nästa vecka!
Kan utlova fotobombning när den kommerser väldigt trevlig ut! Bra blå nyans