Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken modell är det?Boctok LimitedEditionSlutsåldÖverallt
Bästa sorten broder!Boctok LimitedEditionSlutsåldÖverallt
Þungur hnífur, þessi hnífur á að vera þungur…Jag tyckte det var för lite färg och den kniven låg redan på bordet
Får ta mig till sonens rum och leta fram en mer passande knifur på studs, korrigeringsbild kommer ;P
Äh tycker det är sketa-tungt på ju!Det här blev ju ganska bra, satt som en smäck.
Men svart gummi på blå klocka
Är högst oklart vart jag köpt det, jämförde bilder med Feskarns och det var inte samma.
Nån som vet var detta band finns, fast blått.
Det här blev ju ganska bra, satt som en smäck.
Men svart gummi på blå klocka
Är högst oklart vart jag köpt det, jämförde bilder med Feskarns och det var inte samma.
Nån som vet var detta band finns, fast blått.
Kul klocka ändå!
Finns bara en. Jag har satt ihop den självVilken modell är det?
Sedär ja, satt som en smocka! Tycker den ser lite suddig ut, har du tagit bort plasten på glaset?
Två. Två öl är du värd. Minst!Gräset nyklippt i värmen. Svettades som jag sprungit en mara. Nu får man ta en öl va?
Ja faktiskt!Finns bara en. Jag har satt ihop den själv
Sedär ja, satt som en smocka! Tycker den ser lite suddig ut, har du tagit bort plasten på glaset?
Ah dä ä bra Hoppas du blir nöjdJa faktiskt!
Molnigt o kass fotograf…
Eh, ni får en till!Kul klocka ändå!
Riktigt schysst!Eh, ni får en till!
Skojig färg, var lite osäker på den när jag klickade på köp, men tycker den känns riktigt somrig och något nytt i lådan! Schyst att dom skickade både länk samt gummi och en trevlig watchroll.
Eh, ni får en till!
Skojig färg, var lite osäker på den när jag klickade på köp, men tycker den känns riktigt somrig och något nytt i lådan! Schyst att dom skickade både länk samt gummi och en trevlig watchroll.
Han kanske är i templet och tar igen sig? Mr. "har oftast fel".På tal om Vratislavan, var är @Nilas ?
Går det att dricka öl med den där eller blir det exotiska drinkar resten av sommaren?Eh, ni får en till!
Rätt oklart. Ska iväg en sväng senare, får se om dom serverar en storstark eller om det blir glas med paraply i hädanefterGår det att dricka öl med den där eller blir det exotiska drinkar resten av sommaren?
Som när polisen kommer ”Nu är du fast”
Vad är det där för Phoibos och när släpper du den?!
Förälskelsefasen är bästa fasen! Skål nu blir det djungelafterwork i luftfuktigheten!