Bästa versionen av den där, grattis!Senaste köp. Sjukt nöjd.
MKII Paradive gen3 utan datum och med akrylvridring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa versionen av den där, grattis!Senaste köp. Sjukt nöjd.
MKII Paradive gen3 utan datum och med akrylvridring
Musik är en Lisa för själenMusik kväll
Ugh, gillar inte förändringar, varför kan man inte få reda att det är fredag på ett normalt sätt liksom Aja, låt gå för denna gång, vi skyller på solsting eller nåt.Dagens badkompanjon! Missade att det var fredag idag och tog fel klocka. Sorry @Von om jag gör dig förvirrad!
Är du inte klok? Bada med en klocka som bara har 10atm WR?En av klockorna jag fick byte av @Chumba
Traska Freediver Mint!
Hårdtestades direkt till det yttersta med lite djuphavsdyk.
Det är inget hav, det är en vanlig pool bara.
Psst, 66o ft = 200 meter Vansinne hursomhelstÄr du inte klok? Bada med en klocka som bara har 10atm WR?
100atm WR MINST för poolhäng, det är sedan gammalt
Ändå ok flippa rootbeer för denna, båda riktigt bra!En av klockorna jag fick byte av @Chumba
Traska Freediver Mint!
Hårdtestades direkt till det yttersta med lite djuphavsdyk.
Det är inget hav, det är en vanlig pool bara.
Härligt att se någon som använder glas även till fulöl! Skål kompis!Helt klart det galnaste året under ens arbetsliv, från ”jag kanske får söka extrajobb” till att nu behöva anställa, ödmjukt tacksam för den turen man ändå haft. Med det sagt, nu är det semester, nu är fulölen i glaset och middagen på G. Skål @MaBr och alla trådvänner, en extra skål till världens bästa @thewordfox
Jag ber om ursäkt, semestern ställer till det för mig! Nu är ordningen återställd så fredagsklockan är på, en bra bok är uppletad och fredagsölet är upphällt! Var förresten inte alls något mysigt ställe, uppskattar inte sand...Ugh, gillar inte förändringar, varför kan man inte få reda att det är fredag på ett normalt sätt liksom Aja, låt gå för denna gång, vi skyller på solsting eller nåt.
Mysigt place förresten
På tal om SKX så lyckades jag alldeles nyss sparka igång ytterligare ett gammalt sjölik med ganska rolig proveniens, charmtroll alltså
SKÅL käre vänHelt klart det galnaste året under ens arbetsliv, från ”jag kanske får söka extrajobb” till att nu behöva anställa, ödmjukt tacksam för den turen man ändå haft. Med det sagt, nu är det semester, nu är fulölen i glaset och middagen på G. Skål @MaBr och alla trådvänner, en extra skål till världens bästa @thewordfox
Har du provat att gnugga med ketchup?Detta är andra klockan i bytet med @Chumba
En Ventus Northstar.
Jag misslyckades med av-patineringen. Jävla halvfabrikat till citronjuice.
Sjysst grön tavla!
Men mässing alltså, jag vet inte riktigt om det är min grej.
Ska försöka utvärdera dom närmsta dagarna.
Är det nån som är sugen på den så hojta till!
Detta är andra klockan i bytet med @Chumba
En Ventus Northstar.
Jag misslyckades med av-patineringen. Jävla halvfabrikat till citronjuice.
Sjysst grön tavla!
Men mässing alltså, jag vet inte riktigt om det är min grej.
Ska försöka utvärdera dom närmsta dagarna.
Är det nån som är sugen på den så hojta till!
Fasen vilken mysig!Ugh, gillar inte förändringar, varför kan man inte få reda att det är fredag på ett normalt sätt liksom Aja, låt gå för denna gång, vi skyller på solsting eller nåt.
Mysigt place förresten
På tal om SKX så lyckades jag alldeles nyss sparka igång ytterligare ett gammalt sjölik med ganska rolig proveniens, charmtroll alltså
Jag gjorde det?Hade tagit den direkt om du kört magsyrametoden
Ja, det med. Kanske får ge det en chans till.Har du provat att gnugga med ketchup?
Meeen du använde väl saft från en citron och inte "citronsaft"?Jag gjorde det?
Jag svalde klockan, drack 8st såna där citronjuice förpackningar, kräktes upp klockan efter 20 min.
Ingen effekt alls.
Så då åkte jag och köpte 12 st till, shottade allihop i bilen hem. Svalde klockan direkt när jag kom hem.
Väntade 40 min, men ingen effekt igen.
Nu har jag djupa rivsår i svalget och behöver antagligen åka till akuten. Och en patinerad Ventus på handleden.
Sommarklockor ska vara mysigt svarta som döden tycker jagFasen vilken mysig!
Oslagbar proveniens fast du fuskade.Jag gjorde det?
Jag svalde klockan, drack 8st såna där citronjuice förpackningar, kräktes upp klockan efter 20 min.
Ingen effekt alls.
Så då åkte jag och köpte 12 st till, shottade allihop i bilen hem. Svalde klockan direkt när jag kom hem.
Väntade 40 min, men ingen effekt igen.
Nu har jag djupa rivsår i svalget och behöver antagligen åka till akuten. Och en patinerad Ventus på handleden.
Jag gjorde en Limoncello Spritz!Meeen du använde väl saft från en citron och inte "citronsaft"?