• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Senaste köp. Sjukt nöjd.
MKII Paradive gen3 utan datum och med akrylvridring

B0DDB4EA-B25C-4966-8E9E-2A683093EE24.jpeg
Bästa versionen av den där, grattis! 🎉👍

Fel storlek på band.... Men satan vad den klär i orange gummi😍 bättre än länk🙄?

Bilagor

• 31552EC5-18AC-4F3F-AD58-14F892D7B800.jpeg
    31552EC5-18AC-4F3F-AD58-14F892D7B800.jpeg
    321.8 KB · Visningar: 10
  • 1AF4CEF8-799F-4651-A847-A9577F017A54.jpeg
    1AF4CEF8-799F-4651-A847-A9577F017A54.jpeg
    302.4 KB · Visningar: 9
  • 1588B545-41EB-4BAB-8E10-1B36FB8BD556.jpeg
    1588B545-41EB-4BAB-8E10-1B36FB8BD556.jpeg
    987.1 KB · Visningar: 9
  • 4A1DCF3A-D457-47FA-A572-62D2771E93F2.jpeg
    4A1DCF3A-D457-47FA-A572-62D2771E93F2.jpeg
    1 MB · Visningar: 9
Dagens badkompanjon! Missade att det var fredag idag och tog fel klocka. Sorry @Von om jag gör dig förvirrad! 😁
PSX_20210716_151445.jpg
PSX_20210716_151517.jpg
Ugh, gillar inte förändringar, varför kan man inte få reda att det är fredag på ett normalt sätt liksom 😆 Aja, låt gå för denna gång, vi skyller på solsting eller nåt.
Mysigt place förresten 👍🏼

På tal om SKX så lyckades jag alldeles nyss sparka igång ytterligare ett gammalt sjölik med ganska rolig proveniens, charmtroll alltså 🤙🏼
NLQDD9d.jpg

Helt klart det galnaste året under ens arbetsliv, från ”jag kanske får söka extrajobb” till att nu behöva anställa, ödmjukt tacksam för den turen man ändå haft. Med det sagt, nu är det semester, nu är fulölen i glaset och middagen på G. Skål @MaBr och alla trådvänner, en extra skål till världens bästa @thewordfox
25DD4155-38C8-48DA-9442-6CBF60966423.jpeg
Härligt att se någon som använder glas även till fulöl! 😁 Skål kompis!

Ugh, gillar inte förändringar, varför kan man inte få reda att det är fredag på ett normalt sätt liksom 😆 Aja, låt gå för denna gång, vi skyller på solsting eller nåt.
Mysigt place förresten 👍🏼

På tal om SKX så lyckades jag alldeles nyss sparka igång ytterligare ett gammalt sjölik med ganska rolig proveniens, charmtroll alltså 🤙🏼
NLQDD9d.jpg
Jag ber om ursäkt, semestern ställer till det för mig! 😐 Nu är ordningen återställd så fredagsklockan är på, en bra bok är uppletad och fredagsölet är upphällt! Var förresten inte alls något mysigt ställe, uppskattar inte sand... 😬
PSX_20210716_202539.jpg

Helt klart det galnaste året under ens arbetsliv, från ”jag kanske får söka extrajobb” till att nu behöva anställa, ödmjukt tacksam för den turen man ändå haft. Med det sagt, nu är det semester, nu är fulölen i glaset och middagen på G. Skål @MaBr och alla trådvänner, en extra skål till världens bästa @thewordfox
25DD4155-38C8-48DA-9442-6CBF60966423.jpeg
SKÅL käre vän 🍻☺️

Kvällens första öl hälls upp om ca 15 och då blir det ett byte av klocka med. Från blank Squale till mer rudimentär rymdresecertifierad doning.

Detta är andra klockan i bytet med @Chumba
En Ventus Northstar.
Jag misslyckades med av-patineringen. Jävla halvfabrikat till citronjuice.

BdafMbT.jpg

Sjysst grön tavla!
hHE4DZa.jpg

Men mässing alltså, jag vet inte riktigt om det är min grej.
Ska försöka utvärdera dom närmsta dagarna.
Är det nån som är sugen på den så hojta till!

Detta är andra klockan i bytet med @Chumba
En Ventus Northstar.
Jag misslyckades med av-patineringen. Jävla halvfabrikat till citronjuice.

BdafMbT.jpg

Sjysst grön tavla!
hHE4DZa.jpg

Men mässing alltså, jag vet inte riktigt om det är min grej.
Ska försöka utvärdera dom närmsta dagarna.
Är det nån som är sugen på den så hojta till!

Hade tagit den direkt om du kört magsyrametoden

Hade tagit den direkt om du kört magsyrametoden
Jag gjorde det?
Jag svalde klockan, drack 8st såna där citronjuice förpackningar, kräktes upp klockan efter 20 min.
Ingen effekt alls.

Så då åkte jag och köpte 12 st till, shottade allihop i bilen hem. Svalde klockan direkt när jag kom hem.
Väntade 40 min, men ingen effekt igen.

Nu har jag djupa rivsår i svalget och behöver antagligen åka till akuten. Och en patinerad Ventus på handleden.

Jag gjorde det?
Jag svalde klockan, drack 8st såna där citronjuice förpackningar, kräktes upp klockan efter 20 min.
Ingen effekt alls.

Så då åkte jag och köpte 12 st till, shottade allihop i bilen hem. Svalde klockan direkt när jag kom hem.

Nu har jag djupa rivsår i svalget och behöver antagligen åka till akuten. Och en patinerad Ventus på handleden.
Meeen du använde väl saft från en citron och inte "citronsaft"? 🤷🏻‍♂️

Jag gjorde det?
Ingen effekt alls.

Oslagbar proveniens fast du fuskade.
Man måste låte den gå "hela vägen"
Synd du fick lida i onödan

Tillbaka
Topp