Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sant och sant. Bra blev den ocksåHämbyggen är skoj och affordable
Tackar, gillar den själv, och totalt långt under 1K.Sant och sant. Bra blev den också
Jag är otålig så har bara kört vinäger i några minuter och sedan tandborste. Har funkat okej.Ja, det med. Kanske får ge det en chans till.
En fin liten klocka. Jag hoppas deras KS lyckas och de säljer många exemplar. Inget för mig dock. Även om boetten på 39 mm är liten så går den att leva med. Det som direkt avskriver klockan är luggbredden på 18 mm. Otroligt smalt och för litet för boettstorleken.Svensk mikro på kickstarter.
Länk till kickstarter
Vet inte vad jag tycker om klockan i sig. Verkar ha en del udda designval som Peter Kotsa påpekar i videon här nedan.
Wow, en sån vill jag ha!Hämbyggen är skoj och affordable
Var har du köpt delarna? Är alla delar från samma ställe?Hämbyggen är skoj och affordable
Detta är andra klockan i bytet med @Chumba
En Ventus Northstar.
Jag misslyckades med av-patineringen. Jävla halvfabrikat till citronjuice.
Sjysst grön tavla!
Men mässing alltså, jag vet inte riktigt om det är min grej.
Ska försöka utvärdera dom närmsta dagarna.
Är det nån som är sugen på den så hojta till!
Någon som har clasp i 18 mm till salu/byte?
Det blir nog ren försäljning på denna tänker jag mig. Men man vet ju aldrigtandkräm är bra för avpatinera! Tycker ventus är nice gillade den blå jag hade i stål, är ev byten intressant?
Glömde fråga igår, men hur utläser man skalorna på denna? Är det meter per sekund?Fel storlek på band.... Men satan vad den klär i orange gummi bättre än länk?
Om du ska dyka tex på 30 meter kollar man på den ringen, där står det hur långt stopp du måste ha, alltså 15 minuter!Glömde fråga igår, men hur utläser man skalorna på denna? Är det meter per sekund?
Är det Steinhart som gör dessa, fast under annat namn? Ser ut att vara deras case med de raka luggarna, samma typ av ändlänkar/länk, även kronan samt crownguardsen ser väldigt mycket ut som Steinharts variant.
God lördag önskas! Känns märkligt men intet finnes på bytesmeny denna dag, annat än för kosing. Ha en fin helg
Visst är det bra!Dagens strandklocka! Blev för övrigt sjukt bra på Joseph Bonnie vita tropic