Undrar vad Eddy Merckx hade valtTour de France tog slut idag. Världsmästarrn cyklar med sin Richard Mille.
Om jag var cykelproffs hade jag nog kört moddad Vostok eller kanske en av de nya Casio 2100 i stål. Sjukt fina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undrar vad Eddy Merckx hade valtTour de France tog slut idag. Världsmästarrn cyklar med sin Richard Mille.
Om jag var cykelproffs hade jag nog kört moddad Vostok eller kanske en av de nya Casio 2100 i stål. Sjukt fina
Ja verkligen. Måste bara ha en. Casio dåRM är nog det värsta poser-märket av alla... Håller med om de där nya G-shock(arna?), de ser riktigt coola ut.
Det var bättre förr.Undrar vad Eddy Merckx hade valt
Så sant så sant !Det var bättre förr.
Rodania Super Sport också och kepsen baklänges Ja allting var bättre förr.Undrar vad Eddy Merckx hade valt
Fan @Silverglantz det är ju din AevigRodania Super Sport också och kepsen baklänges Ja allting var bättre förr.
Ber om ursäkt att jag bombar tråden med bilder på samma gamla klocka... Vill verkligen ha något nytt att fota Vill någon ha en bra deal på min Seiko Sumo idag så passa på
Det är 9015 som låter som faen, tror det är 8215 i din?Så kom den då den lilla blå
Tänker jag lägger ut öppningen här med.
Snabb leverans, trevligt med handskrivet kort och om jag ska vara helt ärlig;
Den här kommer sitta fastnaglad på armen tills hösten kommer!
Verket som alla säger låter kan inte ha hört ett Valjoux 7750!
MöjligtDet är 9015 som låter som faen, tror det är 8215 i din?
Fin klocka som skulle bli ännu finare om man iaf hade försökt få rätt dimension på kronan
Fatta mig rätt, tycker den är skitfin men ganska mycket stålars för klocka med budgetMifjotta under huven när det finns billigare alternativ med typ ETA el. motsvarande.Möjligt
Men för 5' står jag ut med kronan, skönt att den inte skär in i armen iaf.
Sommarklocka
Som sagt någonting har hänt med SJ denna sommar..
Det är dottern som skjuter efter honom för att han var försenad.Är det @schnedsegler med arbets-geväret?
Booo! Jag svarade ju på din konversation! Raderade du det med?Lyckats radera alla konversationer typ, kan den som kontaktade mig angående dw5600e mot orient kamasu skriva igen (om du ser detta, känner mig otrevlig inte kunna svara)
Den ser gött härjad ut . Det har du belönat med ett löst virkat perlöön som man ser igenom för den rätta Indiana Jones möter Stureplan looken .Ångar på med tråkSneiko för varför inte, charmig liten rackare trots allt