hör av dig när du vill ha budet, jag siktar på att villhöva ha en KonTiki nästa vår.Du får komma på ett erbjudande jag inte kan motstå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
hör av dig när du vill ha budet, jag siktar på att villhöva ha en KonTiki nästa vår.Du får komma på ett erbjudande jag inte kan motstå
Jag har bara 16cm så blev lite mycket flärp Skit samma, det är mjukt skönt och ser somrigt utHur stor handled har du och hur lång flärp blev det?
Go for it! Ska bli spännande att se vad du har på lördagÄr lite sugen på att uppdatera/byta ut några av mina klockor. Har dock inte kommit upp i mina 50 inlägg än, men är det ok att eventuellt lägga upp för byte här i tråden då jag sett att folk kör lite byten på lördagar?
Hmm, såg inte sååå farligt ut! Jag har 16,5cm handled så lär se likadant ut på mig. Tack för bilden!Jag har bara 16cm så blev lite mycket flärp Skit samma, det är mjukt skönt och ser somrigt ut
Ja. Bäst du gör dig av med den där blå?! Enda lösningen som jag ser det…Watchwears tropik var nog lite långt för mig. Annars trevligt. Gillade verkligen perlonet
Säg till om du hittar nåt bra 40 i TT! Grymt sugen på en…
Vad har du för armband på den? Jag letar lite halvhjärtat efter ett vitt till en likadan klocka..Tål att upprepas
Köpte detta:Vad har du för armband på den? Jag letar lite halvhjärtat efter ett vitt till en likadan klocka..
Snyggt! Jag villhöver en klocka med vitt band också.Jag har bara 16cm så blev lite mycket flärp Skit samma, det är mjukt skönt och ser somrigt ut
Vad har du för armband på den? Jag letar lite halvhjärtat efter ett vitt till en likadan klocka..
Köpte detta:
Nöjd med det.FKM RUBBER - TROPIC STRAP (WHITE)
Uniquely manufactured by MONSTER STRAPS. Contemporary, durable and incredibly comfortable.Moulded from vulcanised rubber for superior durability. Excellent resistance to UV rays, extreme temperatures, mechanical stresses, chemicals, and seawater. This is not the typical vintage style rubber...monstraps.com
Såg det fanns liknande/motsvarande på Watchwear några sidor bakåt i tråden.
Svensk sida där vi har ks rabatt.
Japp, dök upp i brevlådan för en dryg halvtimme sen. Tycker den är riktigt trevlig. Tunn, bekväm och stilig. Fint med Seikos VK-serie så den tickar lite extra.Kul! Känns som extremt prisvärda klockor. Ska bli kul att se vad du tycker sen, du lär väl visa upp den här!
Hård pågång i termosen ?Dåligt med postande för min del det senaste och är lite mättad för tillfället men det har ju hänt förr.
100% säker på"att det här är likadana, t.o.m samma färger som watchwear...finns i flera olika stilar om man inte gillar tropicstuketJag har synat bilderna väldans noga och vågar till 99,7 % säga att det är samma band på watchwear och monstrap...
Så då talar ju allt för watchwear, både mkt närmare = snabbare och billigare (använd även KS2021 för 15 % rabatt).
@MoHaha, du åkte på tull också från monstrap antar jag?
100% säker på"att det här är likadana, t.o.m samma färger som watchwear...finns i flera olika stilar om man inte gillar tropicstuket
CLEARANCE FKM Rubber TROPICAL Sport Line Dive Watch Straps With Quick Release Bars In 10 Colours & 18mm – 22mm – Localtime Watches, Straps & Accessories
Watches, Straps, Accessories & Partsgregoriades.com
...också lite dyrare men kul med fler alternativ kanskeJapp, samma lika
Jag har synat bilderna väldans noga och vågar till 99,7 % säga att det är samma band på watchwear och monstrap...
Så då talar ju allt för watchwear, både mkt närmare = snabbare och billigare (använd även KS2021 för 15 % rabatt).
@MoHaha, du åkte på tull också från monstrap antar jag?