SMBB har suttit på hela dagen i skärgården!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visste väl att du hade kopplingar och tyckte att jag såg en hockeyfrilla i horisonten närå, riktigt charmigt ställe, exotisk oas där man minst anar det.Haha, har du letat sig ut dit alltså. Fantastiskt ställe ändå. Om du hör lite banjomusik så ska du absolut simma ditåt. Det är förmodligen min kompis som spelar Räserbajs på sin banjo.
Du är verkligen i skymningslandet där ute. Ugglorna är inte vad de verkar vara.Visste väl att du hade kopplingar och tyckte att jag såg en hockeyfrilla i horisonten närå, riktigt charmigt ställe, exotisk oas där man minst anar det.
Haha, har du letat sig ut dit alltså. Fantastiskt ställe ändå. Om du hör lite banjomusik så ska du absolut simma ditåt. Det är förmodligen min kompis som spelar Räserbajs på sin banjo.
Där river de av Alinge Texas ja.
Det är ett magiskt ställe Fin bildDet är fint i Rättvik.
Riktigt trevligt...och tack.Det är ett magiskt ställe Fin bild
Fan jag blir fortfarande bitter då och då när jag tänker på att jag missade auktionen på just en sådan för en tid sedan...Äntligen! F PostMord!
Ja de kan få äta lite dåliga räkor nu under kommande rötmånad. De har inte lyckats hitta Vostoken jag sålde som de slarvat bort...Äntligen! F PostMord!
Fattar inte att det skall vara så svårt att sparka ut de slappa danskarna och plocka in lite kvalitet i postverketJa de kan få äta lite dåliga räkor nu under kommande rötmånad. De har inte lyckats hitta Vostoken jag sålde som de slarvat bort...
Kom en trevlig liten kines i posten i går.
Baltany, och ja, AliÄr det något märke på den där?
Eller är den från typ aliexpress?
Nu ska det kuskas bil i 40 mil, mot semestern!
Sjukt trevlig! Detta är 42an som en tanksaknar den Helson SD jag hade ibland, sjukt grym klocka! får skaffa en 38/40mm en dag
Sjukt trevlig! Detta är 42an som en tank
Nu ska det kuskas bil i 40 mil, mot semestern!
När skulle du sälja den där till mig....Kaffe+klocka, after bad
Kaffekoppen kan du få köpa, vi har fler. En miljonNär skulle du sälja den där till mig....