Spatziergang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller termosen.
Tusan, jag överskattade omfånget på dina handleder Håltång går alldeles utmärkt. Inga fel alls på de där bildernaBlir byte till affordable Certina nu. Fantastiskt trevligt band av alla vårans eget rymdess @SpaceAce av ... tältduk? Provat en hög med customband här på KS, alla har varit bra, men rymdesset är ett strå vassare helt klart Ber om ursäkt för tråkiga bilder och trädgårdsarbetarhänder.... men när klockan snart är 13:50 och man vill ha symmetriska bilder och inte orkar ställa in en kvartsklocka med en massa knappar på... ja, då blir bildkvaliteten lidande Märks förresten att klockan är rejält stor lug2lug... det är inte ofta jag hamnar på innersta hålet Om jag mot all försmodan skulle lyckas att gå ner några kilo till... kan man göra ett till hål med håltång @SpaceAce ?
Friendly reminder: Köp en resebox eller klockrullenote to self: kollat vart klockan ligger i väskan om man ska plocka upp något...
Välkommen till den ljusa sidanDå har man gått igenom rolex, omega, Grand seiko, Sjöö Sandström och nu har man köpt denna. Nu har man köpt denna. Tror det är dags att lägga av med att spendera sjuka pengar på klockor. Denna fyller behoven lika bra!
Skulle inte tagit av mig klockan när jag skulle bada, det var där jag gjorde fel.Friendly reminder: Köp en resebox eller klockrulle
Ah, klassiker och en bättre förklaring men ack så jäkla tråkigt!Skulle inte tagit av mig klockan när jag skulle bada, det var där jag gjorde fel.
Dykare ska ju trots allt tåla lite vatten
Ah, som tur så är det ingen Rolex utan en Orient men det kanske går att putsa till lite på kantenAh, klassiker och en bättre förklaring men ack så jäkla tråkigt!
Riktigt cool den där!Oändligt mycket bättre på canvas än på länk Ser nästan lite somrigt solblekt ut också...
Tack tack, knappt använt den sen jag köpte den så den hängde löst, men nu funkar den bättre och sitter lite säkrare...Riktigt cool den där!
Skit i det, tufft med ärr på klockan och bara bevis på att den leverAh, som tur så är det ingen Rolex utan en Orient men det kanske går att putsa till lite på kanten
Den var väldigt cool, hur är byggkvaliteten?
Armar som härmar
Haha, har du letat sig ut dit alltså. Fantastiskt ställe ändå. Om du hör lite banjomusik så ska du absolut simma ditåt. Det är förmodligen min kompis som spelar Räserbajs på sin banjo.Härlig dag i Hawaiihålan (ja, det heter faktiskt så), koolt ställe om man har vägarna förbi hillbilyland mitt ute i ingenstans @thewordfox ?
Exkluderar vi verket så någonstans mellan Oris och Omega/Rolex skulle jag säga, med ett Sellitaverk istoppat. Swiss Made på denna men det struntar Jason i att skriva ut.Den var väldigt cool, hur är byggkvaliteten?
Ok, låter bra! Jag kan tycka att QC på Rolex har halkat efter OmegaExkluderar vi verket så någonstans mellan Oris och Omega/Rolex skulle jag säga, med ett Sellitaverk istoppat. Swiss Made på denna men det struntar Jason i att skriva ut.