Vilken kod?Var det bara under helgen Watchwear.se hade 20% off med kod?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken kod?Var det bara under helgen Watchwear.se hade 20% off med kod?
Ja det var grymt till mina blåa Halios. Men det blev de grafiska banden som stal showenDet gula var ju bara för lockande för att låta bli. men det turkosa ser bra ut det med!
Alltid undrat men inte frågat;
- färgar den av sig på armen?
Precis så… baksida av länk och boett är av stål men den färgar av sig lite ändå - luggar och krona nuddar armen ibland och ger en lite grön färg på armen. Detta är dock väldigt lätt att tvätta bort och inget problem i sig.baksidan är väll stål på både länk och boettlock (gissar jag)
KALASVilken kod?
Nja, försöker bara föreställa mig hur stor klockan är i verkligheten. Den är ju så jäkla bra!Japp Något speciellt du tänkte på?
Vackert! Är tavlan matt eller blank?
Vill påstå att tavlan definitivt är åt det mattare hållet Var rejält skeptisk när jag köpte den, men tavlan är riktigt cool.Vackert! Är tavlan matt eller blank?
Hur upplever du det rosa i verkligheten, är det knallrosa eller mer subtilt?Vill påstå att tavlan definitivt är åt det mattare hållet Var rejält skeptisk när jag köpte den, men tavlan är riktigt cool.
Den är ganska rosa. Beror väl lite på hur ljudet lägger sig, i direkt solljus är den rosa, men inte chockrosa. Vet inte riktigt hur jag ska sätta fingret på det. Tycker dom fått till färgen riktigt bra.Hur upplever du det rosa i verkligheten, är det knallrosa eller mer subtilt?
En sån vill jag ha! Nöjd eller mycket nöjd?Vilar inför middag på stan
Härligt att höra. Jag har varit sugen på en rosa klocka länge men inte riktigt hittat någon jag fastnat för. Den där ser dock helt rätt ut! Tills jag får tag på en så får jag fortsätta att låna FruBr's rosa Squale.Den är ganska rosa. Beror väl lite på hur ljudet lägger sig, i direkt solljus är den rosa, men inte chockrosa. Vet inte riktigt hur jag ska sätta fingret på det. Tycker dom fått till färgen riktigt bra.
Hojta till om suget blir för stort, då kan jag skicka över min på lån senareHärligt att höra. Jag har varit sugen på en rosa klocka länge men inte riktigt hittat någon jag fastnat för. Den där ser dock helt rätt ut! Tills jag får tag på en så får jag fortsätta att låna FruBr's rosa Squale.
Nej, det ska du inte alls göra, nu håller jag på att spara till annat, behöver fokus. Något jag är sämst på! Tack så mycket för erbjudandet i alla fall, riktigt schysst!Hojta till om suget blir för stort, då kan jag skicka över min på lån senare
Min kk.
Lugn nu, min kvällsklocka.
Kul med fler badmintonspelare…Ultra tunn, för bättre njutning