• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Det gula var ju bara för lockande för att låta bli. men det turkosa ser bra ut det med!
Ja det var grymt till mina blåa Halios. Men det blev de grafiska banden som stal showen 😀
F0B5D739-B09A-46C0-8279-F8C807EF9AB5.jpeg

5BC61AA9-7C7A-4E6A-B96A-5DA874F427BD.jpeg

Alltid undrat men inte frågat;
- färgar den av sig på armen?

baksidan är väll stål på både länk och boettlock (gissar jag) 🤓
Precis så… baksida av länk och boett är av stål men den färgar av sig lite ändå - luggar och krona nuddar armen ibland och ger en lite grön färg på armen. Detta är dock väldigt lätt att tvätta bort och inget problem i sig.

Den är ganska rosa. Beror väl lite på hur ljudet lägger sig, i direkt solljus är den rosa, men inte chockrosa. Vet inte riktigt hur jag ska sätta fingret på det. Tycker dom fått till färgen riktigt bra.
Härligt att höra. Jag har varit sugen på en rosa klocka länge men inte riktigt hittat någon jag fastnat för. Den där ser dock helt rätt ut! 👌Tills jag får tag på en så får jag fortsätta att låna FruBr's rosa Squale. 😁

Hoppade på denna kickstarter.
Oklart varför, men den är ju lite fulsnygg :)
Tydligen första klockan där designen är inspirerad av maneter. Undrar varför o_O
Nu är jag är tydligen tvungen att välja färg.
Ett beslut för stort för mig så jag lämnar det åt er 😁

Ge mig:
Like för no 1
Love för no 2
Haha för no 6
Wow för no 7
3-5 är vidriga :)

1627238069033.png

Bilagor

• 1627239912621.png
    1627239912621.png
    68 bytes · Visningar: 8