Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ännu ett senapsgult cns. Sitter som en smäck på Orisen.
Rätt blöt cykelrunda annars idag
Sonen är på snabbvisit i Riga.
95€/st.
Kan absolut ingenting om ryska klockor.
Något som han borde ta med sig?
Haha nä kändes mycket för en hel del mögel.Absolut ingen expert men låter inte som fyndpris.
Känns spontant ganska dyrtSonen är på snabbvisit i Riga.
95€/st.
Kan absolut ingenting om ryska klockor.
Något som han borde ta med sig?
Fanns prutmån men han lämnade och köper en flaska rom iställetKänns spontant ganska dyrt
Snart svarar @KlockTotte eller någon annan av ryssjägarna, Vänd för fn där låg ju en....med orginal katedralvisare och alltFanns prutmån men han lämnade och köper en flaska rom istället
Ovanligt snygg den där. Undra om det är vridringen som lyfter denMatic på Vägverket strånk i lekparken.
Jag har sämst koll på vintageSnart svarar @KlockTotte eller någon annan av ryssjägarna, Vänd för fn där låg ju en....med orginal katedralvisare och allt
Vilken lista!
Läst inlägget flera gånger men fattar inteMatic på Vägverket strånk i lekparken.
Läst inlägget flera gånger men fattar inte
Hittar till exempel inte ordet strånk i SAOL?
Stronk skulle det nog vara. Kallar klockarmband för det ibland.Läst inlägget flera gånger men fattar inte
Hittar till exempel inte ordet strånk i SAOL?
Ska börja använda det uttrycket med omedelbar verkan. Här en affordable Sinn på klövstronk.Stronk skulle det nog vara. Kallar klockarmband för det ibland.
Najs, det ser nog havet också fram emot. Hur ser en sådan ut i profil? Haha jag känner mig som en snuskgubbe som vill se alla klockor från sidan
Delar med mig av några bilder på den nya Orisen. Grymt clean. Ser fram emot att testa den i havet
Skitsnyggt armband! Var får man tag på ett sådant?Läsa bok med sector står på schemat en stund till iaf
Space age som gjort detta, fick med en annan klockaSkitsnyggt armband! Var får man tag på ett sådant?
Edit: Skit också stronk menar jag ju.
Lägger upp lite fler bilder senare!Najs, det ser nog havet också fram emot. Hur ser en sådan ut i profil? Haha jag känner mig som en snuskgubbe som vill se alla klockor från sidan
Du bara säljer!Haft paketinslagning. Hoppas den nya ägaren blir nöjd
Mulet men knappt något regn, idag med. Får nog börja plantera kaktusar i trädgården istället...
Nähe, boka frakt och åka och handla lite med denna på handleden. Trevlig dag peeps