Björn Boett
Guld
Bronsdag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt bro.
Delar med mig av några bilder på den nya Orisen. Grymt clean. Ser fram emot att testa den i havet
Space age som gjort detta, fick med en annan klocka
Måste vara hans äldre bror?Den där Space age är han möjligen släkt med @SpaceAce?
Bra bad idag igen, salt vatten och regnstänk!
Space age som gjort detta, fick med en annan klocka
Den där Space age är han möjligen släkt med @SpaceAce?
Visst är det så. En sur gammal jv-el. Mer så än mig själv.Måste vara hans äldre bror?
Tack, det är ett felk-MN från CNS, helt omöjligt att få på sig tyvärr, men jag gör kanske fel (hatar den).grym kombo, vad är det för band?
Byte av klocka igen för mig, Seiko nu…
Känns som liknande konstruktion som på G-SHOCK stålis-squares - inte optimalt.En fråga:
Ska inte dom första bitarna efter endlinks kunna va lika rörliga som dom andra?
inte haft såhär på någon innan?
Djup internetkunskap det därVäldigt lyckad den där, högsta betyg! 5/7
VerkligenJäklarns vad fin den här är
Jag som trodde att det var Ziggy Stardust som var hans brorsaMåste vara hans äldre bror?
Spb143 är Seikos bästa!Seiko SPB143 på Watchwears Waffle. Wickedly wonderful.
Lite stor och tjock bara, men men, livets goda på äldre dar. Hon var ju tajtare förr, just sayinSpb143 är Seikos bästa!