• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Sista dagen på Ölandsemester. Efter att ha kört familjen mellan olika stenhögar (fornborgar, ruiner av olika slag, kyrkor och jag vet knappt vad) så blev avslutningen bästa tänkbara: Tractorpulling!
IMG_20210731_184135.jpg

IMG_20210731_190758.jpg

Kan meddela att en Curtis-Wright 18cyl stjärnmotor på 54 liter med överladdning ger en fysisk ljudupplevelse som går utanpå det mesta! Helt enormt... 😱
Stratton kände sej nog lite bortkommen när det inte skulle köras på tid, men jag tyckte den passade bra. Det är ju ändå motorsport... 🤔😁
IMG_20210731_191111.jpg

Band nummer två som medföljde klockan. Även denna från Vario. Överlag verkar deras läderband hålla bra kvalitet i jämförelse till priset.

51867608-72AB-4016-8232-44CA8F2F25D6.jpeg
Knep du den som låg ute på Blocket ett bra tag fram till nyligen? Var så sugen att höra av mig på den ett flertal gånger men höll mig ifrån 😅 Sjukt fin är den!

Knep du den som låg ute på Blocket ett bra tag fram till nyligen? Var så sugen att höra av mig på den ett flertal gånger men höll mig ifrån 😅 Sjukt fin är den!

Det stämmer men jag visste inte att annonsen legat ute ett tag då jag inte kollar blocket så ofta. Det blev ett impulsköp när jag såg den. :)

Den är riktigt tjusig och väl värd slantarna han ville ha. Men jag förstår dig. Man kan inte köpa allt man ser. Hade lite pengar till övers på klockkontot så det fick bli den här.

Det stämmer men jag visste inte att annonsen legat ute ett tag då jag inte kollar blocket så ofta. Det blev ett impulsköp när jag såg den. :)

Den är riktigt tjusig och väl värd slantarna han ville ha. Men jag förstår dig. Man kan inte köpa allt man ser. Hade lite pengar till övers på klockkontot så det fick bli den här.
Hade jag haft slantarna över för tillfället hade den lika gärna kunnat hamna här! Är ändå glad att den hamnade inom KS-familjen och om du nån dag tröttnar på den finns jag här (eventuellt) redo att nappa igen 😉

Tillbaka
Topp