Verkar också limiterad
Den förre Chronographen limiterad 150st
Nej, det tror jag inte. Det står inget om att pandan är limiterad så det är mer logiskt att den är / blir en del av det ordinarie sortimentet.
Vad får dig att tro att den är limiterad ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar också limiterad
Den förre Chronographen limiterad 150st
Den förra Chronographen limiterad Så trodde samma med denna oxåNej, det tror jag inte. Det står inget om att pandan är limiterad så det är mer logiskt att den är / blir en del av det ordinarie sortimentet.
Vad får dig att tro att den är limiterad ?
Den förra Chronographen limiterad Så trodde samma med denna oxå
Ser riktigt fin ut @JohnMonchard!Monchard Watches nya panda Chronograph
39mm , sapphire , meca Quartz
Band nummer två som medföljde klockan. Även denna från Vario. Överlag verkar deras läderband hålla bra kvalitet i jämförelse till priset.
Knep du den som låg ute på Blocket ett bra tag fram till nyligen? Var så sugen att höra av mig på den ett flertal gånger men höll mig ifrån Sjukt fin är den!Band nummer två som medföljde klockan. Även denna från Vario. Överlag verkar deras läderband hålla bra kvalitet i jämförelse till priset.
Knep du den som låg ute på Blocket ett bra tag fram till nyligen? Var så sugen att höra av mig på den ett flertal gånger men höll mig ifrån Sjukt fin är den!
Hade jag haft slantarna över för tillfället hade den lika gärna kunnat hamna här! Är ändå glad att den hamnade inom KS-familjen och om du nån dag tröttnar på den finns jag här (eventuellt) redo att nappa igenDet stämmer men jag visste inte att annonsen legat ute ett tag då jag inte kollar blocket så ofta. Det blev ett impulsköp när jag såg den.
Den är riktigt tjusig och väl värd slantarna han ville ha. Men jag förstår dig. Man kan inte köpa allt man ser. Hade lite pengar till övers på klockkontot så det fick bli den här.
Du klådde tillochmed mig till mållinjen med att lägga ut reverse pandan!Monchard Watches nya panda Chronograph
39mm , sapphire , meca Quartz
Tack!Ser riktigt fin ut @JohnMonchard!
Kom hem från semestern i fredags och då låg det en bunt tropics och väntade...
Supersköna i FKM-gummi.
Samma som watchwear säljer men jag köpte från annorstädes innan watchwear fick in dom.
Ser väldigt bra ut, snyggt jobbat Finns det någon möjlighet att du styr en passaround även på denna modell?Du klådde tillochmed mig till mållinjen med att lägga ut reverse pandan!
Hoppas den faller i smaken för de som gillar chronos!
Jag kan avslöja att en typ av BOR-länk med solida, fitted endlinks är på G.
Tack så mycket!Ser väldigt bra ut, snyggt jobbat Finns det någon möjlighet att du styr en passaround även på denna modell?
Är den gula rätt så ljus i färgen?Kom hem från semestern i fredags och då låg det en bunt tropics och väntade...
Supersköna i FKM-gummi.
Samma som watchwear säljer men jag köpte från annorstädes innan watchwear fick in dom.