Nej, men en sån där Tactical Frog skulle man ha!
Undrar hur den är jämfört med maranez...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, tar en direkt.
Vem vill inte ha en tactical frog?
Edit, lite skumt med Tachymeterskala
Jag tycker att du ska göra frugan glad genom att ge henne en stycken fantastisk snygg klocka!Sant!
Glömmer bort min ofta.
Funderar på att köpa en 34mm till frun.
funderar på just en sådan, en Doxa ska jag äga en dag (igen, fattar inte att jag flippat en ), men tills dess ekonomi finns för det är ju något liknande trevligt. Men orange, gul, blå, babyblå eller silver? Ändå gött med färg på minuten. Enda jag inte gillar är kromade index som det ser ut att vara men men
Absolut!loggan var ju grym tyckte jag
Bara namnet är ju värt ett köp!Nej, men en sån där Tactical Frog skulle man ha!
@Boatman slottet och wadköping + stadsparken är ju givet. Naturens hus, parkera och promenera längs ”rävgången”. Finns en räkbåt som går ut på Hjälmaren om ni diggar sånt (vet ej tider). Ta hissen upp i ”svampen” och spana in läget. Promenera runt Karlslunds herrgård. I Sörbybacken kan ni gå uppför en trappa så får ni fin utsikt över stan.Välkommen! Om ni gillar sushi så rekommenderar jag ett besök på hachi (kan förvisso vara svårt att få plats med kort varsel). Fatcuz har rätt schysst pizza också och kul ölutbud.
Den tar tid antar jag att göra
Dagens kvällsmat: Linssoppa.
Beundransvärt och bra jobbat! Blir kul att se hur dessa klär lite olika klockor. Tipsar även om en tråd om klockarmband där du kan nå ytterligare intresserade.Idag har jag monterat de första exemplaren till mitt företag Apelviken Watches. Band av återvunna fiskenät och rep från Västerhavet. Nervöst minst sagt hur de skulle hålla ihop. Jag är oerhört nöjd med både kvalitén och själen!
Det visade sig smart att ha jobbat med 3d-utskrifter innan den riktiga tillverkningen.
Snart rör sig formverktyget mot västkusten. Vi går successivt över till att bli bandtillverkare snarare än klocktillverkare.
Haha så finns också bombfrogBara namnet är ju värt ett köp!
Ja jag såg någon skriva om det på FB och har lagt till min mail på seriuos watches så att jag får mail när dom får in dom. Men hur funkar det med VAT osv? SW är väl eu baserade? Launchpris + moms när man köper från zelos direkt (Singapore) blir alltså i stora drag liknande priset om man köper den på SW (ink. skatt/moms/tull om det är något sånt när man köper i EU)?
Tack på förhand!
Jag villhöver en pamfibia! Har gjort en annons under köpes men slänger ut en krok i denna tråden oxå
Tack för alla tipsen, blivit en tur i stadsparken och Wadköping. Nu väntar en lunchkryssning som frun ordnat i smyg.@Boatman slottet och wadköping + stadsparken är ju givet. Naturens hus, parkera och promenera längs ”rävgången”. Finns en räkbåt som går ut på Hjälmaren om ni diggar sånt (vet ej tider). Ta hissen upp i ”svampen” och spana in läget. Promenera runt Karlslunds herrgård. I Sörbybacken kan ni gå uppför en trappa så får ni fin utsikt över stan.
Klockbild för topic