• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Letar lunch
IMG_20210731_120832_896.jpg

Byteslördag med Tisell Explorer :cool:
Gott skick med diverse spår från användning.
Dock är det två skruvar som snurrar fritt i länken och som jag ej kan få ur.
Kan säkert någon händig människa ordna.
Har även ett par fräscha canvasband och gummi i olika färger med quickrelease som jag kan slänga med för ett mervärde.

Kan tänka mig ett något mindre automatiskt ur runt 36-38mm på länk och utan vridring som på denna.
Swish är också tänkbart :)
FCC85268-5C00-4002-B593-83D943802EEE.jpeg
ABB01C33-5D55-4D62-834D-8E320E2AF815.jpeg

069B5556-3862-45F9-A036-35912E9FC675.jpeg
1627734598867.jpeg

Borta bra men hemma är fasen inte fel när det ligger band i lådan👌😄

Dottern fick ett oranget och grönt så vi kan matcha😉 skaffade även ett vintage insp. Metallbitarna, vad de nu heter passade väldans bra med fortisen lite mattare grå👍 trevlig lördag vänner!
IMG_20210731_155831.jpg

IMG_20210731_155158.jpg

Någon i tråden som backat Exciton 2 på Kickstarter? Rätt mycket klocka för pengarna onekligen och kul med en hyggligt originell design även om det är en standarddykare. Kampanjen slutar om ett par dagar så det börjar bli dags att bestämma sig men jag velar fram och tillbaka. Vet inte om jag gillar med eller utan datum heller vilket komplicerar saken ytterligare. Alltid trist med spökdatum så lutar väl åt den med datum trots allt.

Någon i tråden som backat Exciton 2 på Kickstarter? Rätt mycket klocka för pengarna onekligen och kul med en hyggligt originell design även om det är en standarddykare. Kampanjen slutar om ett par dagar så det börjar bli dags att bestämma sig men jag velar fram och tillbaka. Vet inte om jag gillar med eller utan datum heller vilket komplicerar saken ytterligare. Alltid trist med spökdatum så lutar väl åt den med datum trots allt.

Ser trevlig ut👍

Tillbaka
Topp