Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av drömklockorna därSitter i ”fängelse”
Får bli Yeman idag!!
Är den gula rätt så ljus i färgen?
Har tittat på det gula men misstänker det blir fel nyans till gula Warden och kommer se skumt ut
Fick ett brutalt sug....
Ja du vet vad vi säger. Tjööööööp!Fick ett brutalt sug....
@Von var är du?
Ser inte ut som Tokholms skärgård...På besök vid Sveriges baksida. Passar på att testa sporten nr1 bland lokalbefolkningen.
Skövde Urteknik har jag bara hört gott om och de sköter bl.a. alla servicejobb åt Tag Heuer i Sverige och är även certifierade av Omega. Jag vet inte hur pass sugna de är att ta på sig ett serviceavtal för ett litet mikromärke från Kanada men det kan vara värt att fråga i alla fall? Det känns som att man kanske ska försöka rikta in sig på någon mindre aktör för annars är risken att de inte anser det vara värt besväret att binda upp sig för att få in något ströjobb här och där.Hej tråden! Jason på Halios undrade om vi har rekommendation på bra urmakare i Sverige för samarbete avseende service i Sverige/Norden.
Jag känner bara till verkmestarna i Göteborg som jag tror gör service även för stans butiker.
Verkmästarna Urmakarservice - verkmastarna
Verkmästarna Gbg HB, urmakarservice. Grossist med inriktning på allt en urmakare behöver.www.verkmastarna.se
Har ni andra tips på bra ställen så skicka mig ett PM.
Tack på förhand!
Den ser riktigt trevlig ut!Eftersom vår nya reverse panda har ”läckt” så tänkte jag visa hur den ser ut på länk.
Detta är länken vi kommer köra på, dock är just denna än sålänge en test, så ändlänkarna passar inte 100% på dessa bilder som jag tog för några veckor sedan då testlänkarna kom.
Detta är en mix av gamla vintage BOR och lite nyare varianter (såsom ex. Doxa har). Denna typ av länk kunde man också förr se på exempelvis gamla Omegor osv.
Det kliar ju alltid… Men i ljuset att jag beställt nya 39mmrs Seiko Solar dykare tror jag att Baltic åker ut. Arnie tror jag stannar. Casioak:en älskar jag (just nu). Glycinen och jag har en känslomässig berg- och dalbanan.
men fina är dom…
Nej. Alla åkte ut. Tänkte köpa en viss från ÅF när jag pluggat klart. Men just nu har det svalnat av. Jag missade ju mycket annat kul under några år.Ingen Zodiac kvar?
Take my moneyyyyy!Eftersom vår nya reverse panda har ”läckt” så tänkte jag visa hur den ser ut på länk.
Detta är länken vi kommer köra på, dock är just denna än sålänge en test, så ändlänkarna passar inte 100% på dessa bilder som jag tog för några veckor sedan då testlänkarna kom.
Detta är en mix av gamla vintage BOR och lite nyare varianter (såsom ex. Doxa har). Denna typ av länk kunde man också förr se på exempelvis gamla Omegor osv.
Haha!Take my moneyyyyy!
Bäst på vitt tycker jagVitt passade ju bra på denna