Riktigt snygg på både orange och svart gummi med vitt tropic är fan porrigt!Cuda-strappet är lite styvt...
Alternativa kandidater:
Vitt tropic
Orange borealis
Svart borealis
Och vinnaren...?
Orange borealis va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg på både orange och svart gummi med vitt tropic är fan porrigt!Cuda-strappet är lite styvt...
Alternativa kandidater:
Vitt tropic
Orange borealis
Svart borealis
Och vinnaren...?
Orange borealis va?
Den där Certinan kommer göra sig fint hemma hos mig senDen färgglada laguppställningen
Har inte tänkt på det tidigare, men jag föredrar helt klart tryckta/målade tavlor framför applicerade index...
Iaf. på dykare där det kan bli så väldigt blingit med applicerade grejer...
Orange Borealis helt utan konkurrensCuda-strappet är lite styvt...
Alternativa kandidater:
Vitt tropic
Orange borealis
Svart borealis
Och vinnaren...?
Orange borealis va?
Ser bra ut tycker jag Hoppas det löser sig enkeltDå var den då äntligen hemma. Dessvärre var minutvisaren lös och släpade mot tavlan när den packades upp. Verkar dock som om den halkat rätt just nu, men har kontaktat Hemel för att se hur vi ska gå vidare. Riktigt jäkla trist alltihop. Dock låg där en extra klocka med i paketet. Återkommer med mer om den lite senare.
Tackarrrr NoteratSer riktigt bra ut! Den där ryssen är verkligen sjukt snygg och den blev kanon på det gummit.
Edit: Ska du göra dig av med den ryssen någon gång...
Hur många balla ryssar har du egentligen?Testat lite Watchwear Tropic
SiebenHur många balla ryssar har du egentligen?
Älskar leftys, fler klockor borde tillverkas så!
Blir inte mycket stekigare än sådär! Matchas med fördel ihop med vita SpeedosWatchwear.se har fått in tropic i olika färger.
KS2021 ger 15%
Mitt är inte derifrån men skall vara samma kvalitet
Råkade ha den på mig nu
Själv har jag lyckats vandra mellan tre olika klockor här hemma idagBeatermåndag idag, vet inte varför för jag har inte gjort ett smack på hela dagen
Snyggt på lädernato! Slänger ut min fråga till dig igen angående ditt bund till din Aquascaphe. Vart har du köpt det?Jorå! Idag kom den. Trevlig.
Vita var tyvärr slut i lager men dessa var båda tighta och italienskaBlir inte mycket stekigare än sådär! Matchas med fördel ihop med vita Speedos
Men inte en enda bild i tråden!? Det blir minusbetyg för digSjälv har jag lyckats vandra mellan tre olika klockor här hemma idag
Sålänge de är tajta så får det duga!Vita var tyvärr slut i lager men dessa var båda tighta och italienska
HejSnyggt på lädernato! Slänger ut min fråga till dig igen angående ditt bund till din Aquascaphe. Vart har du köpt det?
Den ser precis lika trevlig ut som specsen! Enda jag inte gillar med den här är prislappen För halva priset eller kanske ännu lite mindre hade det varit den PERFEKTA beatern för mig!Jorå! Idag kom den. Trevlig.
Jorå! Idag kom den. Trevlig.
Jag köpte ”blå” bezel för att få länken. Hade hellre köpt svart bezel. Men ironiskt nog hatar jag länken och älskar färgen på bezeln. Den ger intryck av en solblekt vintage svart. Läckert. Men jag får vänta in Strapcodes länk. Den här kan Seiko stoppa upp i sin röv…Snyggt! Kul att se "riktiga" bilder. Sökte senast när det bara fanns Seikos egna trista produktbilder...
Jag köpte ”blå” bezel för att få länken. Hade hellre köpt svart bezel. Men ironiskt nog hatar jag länken och älskar färgen på bezeln. Den ger intryck av en solblekt vintage svart. Läckert. Men jag får vänta in Strapcodes länk. Den här kan Seiko stoppa upp i sin röv…
Förjäkla fin på det bandet! Snart en raritet då den utgått ur sortimentet (ersättas? Och av vad?).Monchard
Och ett stort grattis till de svenska fotbollsdamerna!
Jag röstar för en liknande i mindre format! Min fru använder iofs min Skytoucher och den ser riktigt bra ut på henne trots 15cm handled.Förjäkla fin på det bandet! Snart en raritet då den utgått ur sortimentet (ersättas? Och av vad?).
Ryktet går också att han som ritat den där är en riktigt trevlig karl som går hem hos damerna. Men man ska ju kanske inte alltid lyssna på rykten…
Hinner inte när barnen igång, tvättar och städar samt inte retar frun med att ta bilder på mina klockor hela tiden Hade en en bild ute tidigare idag dockMen inte en enda bild i tråden!? Det blir minusbetyg för dig
Har tre för mig nya klockor på väg hem så jag går mest och tänker på dem istället för att springa jojo till klocklådan
Då missade jag svaret helt enkelt Hade ett förr på 18mm som jag tyvärr skickade med en klocka jag såldeHej
Tror jag svarade? Jag köpte det av privatperson på Tradera. Annars hade jag köpt några till. Det är suveränt.
Matt, skulle tippa på alu…Ja det är trist att deras länkar på klockor i denna prisklassen är så kassa. Den där kostar ändå några kronor. Sitter som tur är som en smäck på nato.
Vad är det för material i bezelinlägget?