Så kom äntligen Armidan
Likadan box som Helson, förtydligar väl deras nära koppling..
Kom igen nu, var inte sån tease..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så kom äntligen Armidan
Likadan box som Helson, förtydligar väl deras nära koppling..
Snyggt fasen vilken härlig färgpalett du har nu.Här kommer bilder!
Vad är det för bundstrap du har till Balticen?Det kliar ju alltid… Men i ljuset att jag beställt nya 39mmrs Seiko Solar dykare tror jag att Baltic åker ut. Arnie tror jag stannar. Casioak:en älskar jag (just nu). Glycinen och jag har en känslomässig berg- och dalbanan.
men fina är dom…
Tror att jag lätt skulle kunna bära upp 45an, men den fanns ju inte i lika roliga färger...
Snyggt fasen vilken härlig färgpalett du har nu.
Sjukt toolig och kul!
Snyggt, grattis!Tror att jag lätt skulle kunna bära upp 45an, men den fanns ju inte i lika roliga färger...
Snyggt, grattis!
"Isofrane" blir alltid så jäkla najs när det är rak kant mot boetten mellan luggarna. Den där fick mig att sakna min Helm Khuraburi!
Om du vill göra lite nytta kan du alltid skicka den där klockan till migFunderar på om man kanske skulle ta och göra lite nytta den här semestern...
Nu är vi odödligaDos 2, katsching
Jag har rensat ut alla gamla barnkläder från vinden. I morgon kommer en ny klocka på posten.Funderar på om man kanske skulle ta och göra lite nytta den här semestern...
Orange, jaaa!Cuda-strappet är lite styvt...
Alternativa kandidater:
Vitt tropic
Orange borealis
Svart borealis
Och vinnaren...?
Orange borealis va?
Vit tropicCuda-strappet är lite styvt...
Alternativa kandidater:
Vitt tropic
Orange borealis
Svart borealis
Och vinnaren...?
Orange borealis va?
Orange, jaaa!
Vit tropic
Utan tvekan!!!Cuda-strappet är lite styvt...
Alternativa kandidater:
Vitt tropic
Orange borealis
Svart borealis
Och vinnaren...?
Orange borealis va?
Ser riktigt bra ut! Den där ryssen är verkligen sjukt snygg och den blev kanon på det gummit.Testat lite Watchwear Tropic