Tack, jag förbarmade mig över den @hammermountain hade.Haha, ska testa ikväll Grattis till nyförvärvet?
Blå och grå utgår inför nästa serie, dessutom grymt snygg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, jag förbarmade mig över den @hammermountain hade.Haha, ska testa ikväll Grattis till nyförvärvet?
Grymt lättavläst, särskilt för en GMT! Storlek på boett?
42mm, har inte koll på resten men ganska kort L2L tycker jagGrymt lättavläst, särskilt för en GMT! Storlek på boett?
Ajemen, friktionsbezel så inga konstigheterDet där blev ju snyggt!
Var det bara att poppa av bezeln?
Ja, undrar hur de tänkte där, ser inte klokt ut.Spanade in länken nu... en bor-länk med hane-ändlänkar helt sjukt knäppt!
Ska bli spännande att höra om klockorna har några fler "spännande" lösningar...
Den bör du väl behålla? Svincool ju!Idag slängde jag på mig den klockan jag använder minst. Min årsklocka, Seiko 4205-0155, som jag gissar är i samma size som en SKX013. Iaf liknande men de kan säkert ha en del olikheter. Frågan är om den ska få gå iväg eller om jag ska behålla den (mestadels i klocklådan) tills jag hittat en annan årsklocka. Problemet är att jag är född 86 och just inom Seiko är det inte mycket dykare ute där. Och jag är svag för både Seiko och dykare. Ja ja här är några trevliga bilder på den iaf
Drog på ett läder från Yema, tyckte nog att det blev ganska bra eller?
Mja..på med canvas!Hehe, jag yxade till ett rött 22mm PU dykargummi
Original kevlarcanvas är på nuMja..på med canvas!
Kul att se samma klocka med helt olika band . Brukar själv vilja plåga forumvänner med sånt. Röstar på Canvas i detta fallet för det är riktigt grymt! Gjorde inte alls bort sig på läder heller.Hehe, jag yxade till ett rött 22mm PU dykargummi
Gröna canvas från @SpaceAce är klockrent, det bandet är ett keeeper för migKul att se samma klocka med helt olika band . Brukar själv vilja plåga forumvänner med sånt. Röstar på Canvas i detta fallet för det är riktigt grymt! Gjorde inte alls bort sig på läder heller.
Ja den är ju det och inte dyr. Bara känslan ibland att jag inte uppskattar den tillräckligt änDen bör du väl behålla? Svincool ju!
Vet vi vilka färger som kommer i nästa serie?Tack, jag förbarmade mig över den @hammermountain hade.
Blå och grå utgår inför nästa serie, dessutom grymt snygg.
Håller med, är ju skitsnygg!Den bör du väl behålla? Svincool ju!
Snygga! Är det min gamla Christopher Ward?Hur kommer det sig att, de flesta av, mina klockor är så lika i storlek och utformning?
Jag är tacksam tips på liknande klockor med blå urtavlor.
Två Sinn som kanske kan kvala in?Hur kommer det sig att, de flesta av, mina klockor är så lika i storlek och utformning?
Jag är tacksam tips på liknande klockor med blå urtavlor.
Jo men det blir det nogHåller med, är ju skitsnygg!
Nej inte bestämt men, Jason har visat denna orangea prototyp som jag hoppas kommer.Vet vi vilka färger som kommer i nästa serie?
Sjukt härlig färg! Blir svår att motstå om den blir verklighet.Nej inte bestämt men, Jason har visat denna orangea prototyp som jag hoppas kommer.
Han har även sagt att grå och bathyal blå utgår.
Det stämmerSnygga! Är det min gamla Christopher Ward?