• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Har ingen aning :)
Har Squalespänne och skall vara ett "Squalegummi" enligt ST Watch i HK.
Dock är själva gummit omärkt och kan mycket väl vara AM som killarna i HK har Squalespännet på.
Känns ok kvalitetsmässig så sannolikt FKM
Aha, jämförde lite snabbt och tror inte det är samma som jag tänkte på ändå...kanske? Har du sån där låsmojäng för flärpen på ditt?

Dessa finns i bytesväg, önskar modern dykare i bytesväg eller dressklocka 🤓
D6304625-010D-469F-9D0E-8A706E91D8F0.jpeg
2B44CEAF-54F2-4CEA-A42A-8D29194798B5.jpeg
968253D4-6E56-492A-8095-D8D5E9886643.jpeg

Grönt tropic sport? Grönt o gult funkar ju, och mossgrönt är ju lite combat, precis som Aquadiven (och du).

Case-in-point; vad är mer combat är barnloppis? Köpt en hel drös böcker för en spottstyver! Doxan blinkade inte ens när vi dök ned i påsar med Mumin, Astrids favoriter och Lasse-Maja. Jag darrade lite på läppen då dottern ville ha en lumpen ”unicorn”, men så stramade jag upp mig, sträckte på ryggen, halade fram swish och gav med mig. Inte ens med en Doxa Sharkhunter på combat-tropic på armen kan man stå emot en fyraåring flicka…

3A2687B1-C458-414B-B4C5-D9854462449A.jpeg
Har faktiskt inte testat grönt band på den men det skulle kunna fungera. 🤔 Var köper man för övrigt ett schysst Tropic Sport i 22mm..?

Det är frågan. Detta är köpt på CNS. Men det är mer eller mindre stelopererat och funkar absolut om man kokar och får passformen bra. Men är rätt plastigt, tyvärr.
Har ägt både den varianten och de som är supersladdriga men gillar inget av dem tyvärr. Funderar på om man ska testa ett sånt här från Watchwear. Inte sport men ändå snyggt.
Hb99be26261714b36b8295b98be281a6eY.jpg

Tillbaka
Topp