Hmm man kanske skulle testa att lägga på lume själv. Hur svårt kan det vara liksom? @Von vet du nåt om det?Men… obefintlig lume! En besvikelse. Tror tavlan varit snygg med lume!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm man kanske skulle testa att lägga på lume själv. Hur svårt kan det vara liksom? @Von vet du nåt om det?Men… obefintlig lume! En besvikelse. Tror tavlan varit snygg med lume!
Har testat, det är skitsvårt att ens få det att se ok ut och gör det aldrig igen Meeen kör på ba!Hmm man kanske skulle testa att lägga på lume själv. Hur svårt kan det vara liksom? @Von vet du nåt om det?
Avslöjad... snart kommer Von sprit, Von cigg och kanske Von kalaspuffar
Hotellmogul i Reykjavik, jaha ja
Jäklar vad fin den är! Jag såg produktbilder på den för ett par månader sedan och minns att jag gillade designen men att den såg lite småtråkig ut och Seikos pressbilder gör som vanligt inte klockorna rättvisa. Galet läcker och snyggt fångat!Nyinkommen affordable, om man kan tycka att en Seiko för 9000 är affordable. SPB243, nyversion på ur-Alpinisten från 1959. Knasläcker!
Oerhört läcker. Är det den som går att få på bund?Nyinkommen affordable, om man kan tycka att en Seiko för 9000 är affordable. SPB243, nyversion på ur-Alpinisten från 1959. Knasläcker!
Tack!riktigt härlig
Några till sen ska jag lugna mig för idag..
Ingen som vill sälja något 21-22mm canvas i någon fin färg?
Haha ja nästan själv chockade jag fru med denna kombo, usch sa hon…Färggrann lördag.
Nästan i överkant vad man klarar av tidigt en lördag
Sjukt svårt att få samma nyans av grönt när man fotar som irl, och färgen på timmvisaren fösvinner
Ska fundera på det med grå sömmar!
- 22mm svart grå sömmar använt max 5 ggr
- 22mm svart svarta sömmar oanvänt.
Men dra mig jävlart baklänges!!Färggrann lördag.
Sjukt svårt att få samma nyans av grönt när man fotar som irl, och färgen på timmvisaren fösvinner
Är inte det där en 1521a dvs mycket mindre än en Matic?Men dra mig jävlart baklänges!!
En sån där ligger nu på önskelistan!
Vad är skillnaden mellan Matic 60 atmos och dessa?
10 atm extra om man ska hänga på djupa delen i poolen? Något mer?
Grönt tropic sport? Grönt o gult funkar ju, och mossgrönt är ju lite combat, precis som Aquadiven (och du).Testade nytt band på Aquadiven men tyvärr så är den gula färgen lite väl blek. Väldigt fint men inte på den här klockan. Gillade stilen med tropic så jag får väl leta upp ett med en annan färg!
Vet inte om det frågats, men är det där "Summit"-bandet (FKM)? Sjukt snyggt hursomhelstFärggrann lördag.
Men dra mig jävlart baklänges!!
En sån där ligger nu på önskelistan!
Vad är skillnaden mellan Matic 60 atmos och dessa?
10 atm extra om man ska hänga på djupa delen i poolen? Något mer?
Vad är det för storlek på den vänstraByteslördag. Helst mot Swish eller något färgglatt med daydate.
Vet inte om det frågats, men är det där "Summit"-bandet (FKM)? Sjukt snyggt hursomhelst
38 mm. Identiska mått som Seiko skx013.Vad är det för storlek på den vänstra
Jag kör motsatsen. Grå lördagFärggrann lördag.