Det är detMicromåndag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är detMicromåndag!
Satan vad jag gillar färgerna!Conciliador
Det är en fantastisk färg! En fullträffSatan vad jag gillar färgerna!
Japp!Är hösten här redan? Regn och 15 grader för jämnan
Imponerande att du har klockan kvarTydligen så hade jag vid något tillfälle beställt ett curved gummi med dykarlås till SKX för idag dök det upp i lådan
Leveranstiderna från Asien är fantastiska
Snyggt ju!Tydligen så hade jag vid något tillfälle beställt ett curved gummi med dykarlås till SKX för idag dök det upp i lådan
Leveranstiderna från Asien är fantastiska
Nej, det är sommar till oktober...minst Ut och bada/dyk med Maggan nu, det förtjänar hon!Är hösten här redan? Regn och 15 grader för jämnan
Riktigt Nice!Nyinkommet, Zelos Mako v3 titanium blå MOP . Svårfotad tavla med skimret, som tur är ser man det enklare i person iaf. Även mer tillbakadragen effekt än de tidigare Zelos MOP-modellerna. Inte haft en titan på många år, känns ovant med den tappade vikten
Den är för dyr för att kunna säljas härImponerande att du har klockan kvar
Eller hur, tääänk om du haft den du!Snyggt ju!
tack de var fina ju
Micromåndag!
En sån där bronsare ligger ruskigt nära till hands att bli nästa affordable om det dyker upp någon!Fin den, saknar min.
Av någon konstig anledning har jag knappt några mikro kvar. Bara massa affordable.
Blev blå måndag på mig.
Åter till jobbet efter semestern
Hej tråden!
Någon som vet om det finns ett affordable alternativ till denna typ av klocka alltså en flieger chronograf?
(bild snodd)
FinDen här ska vara riktigt sjysst för småpengar.
SEK 895.83 | 【Escapement Time】Quartz 6S21 Movement Pilot Flieger Chronograph Watch Black Dial and 40mm Case Waterproof 100M https://a.aliexpress.com/_mLEhy6j