Inte mikro kanske, men Oris Divers 65 i 36mm. Mumma.Tack men jag söker helst mindre än 38.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte mikro kanske, men Oris Divers 65 i 36mm. Mumma.Tack men jag söker helst mindre än 38.
Rätta mig om jag har fel men de är väl ändå micro på världsscenen?Inte mikro kanske, men Oris Divers 65 i 36mm. Mumma.
Kan inte rätta dig, för jag vet inte om du har fel.Rätta mig om jag har fel men de är väl ändå micro på världsscenen?
Men den blir väl micro för att den är så liten? (klockan alltså)Kan inte rätta dig, för jag vet inte om du har fel.
Men jag menar att inom klockvärlden så går inte Oris som microbrand i samma bemärkelse som tex. Lorier, Monchard (mitt märke) eller tex. Dan Henry.
Oris har hållt på sen 1904 och klassas nog mer som ”independent” då dom inte tillhör någon av drakarna, Swatch, Richemont eller LVHM.
Hö hö hö.Men den blir väl micro för att den är så liten? (klockan alltså)
Det där blev jäkligt lyckat!Här blandar vi helt vilt
Det där blev jäkligt lyckat!
Ja, det borstad meshet passade väldigt bra, det bryter av mer än ett polerat dito.Ja
Trodde det knappt själv, men bättre än det polerade mesh jag testat en del tidigare
Waaow!Malms röjdykare med djupmätare snart färdig. Riktigt spännande projekt.
Independent var ordet jag letade efter men inte hittade. Skyller på trött semesterhjärnaKan inte rätta dig, för jag vet inte om du har fel.
Men jag menar att inom klockvärlden så går inte Oris som microbrand i samma bemärkelse som tex. Lorier, Monchard (mitt märke) eller tex. Dan Henry.
Oris har hållt på sen 1904 och klassas nog mer som ”independent” då dom inte tillhör någon av drakarna, Swatch, Richemont eller LVHM.
Inte mikro kanske, men Oris Divers 65 i 36mm. Mumma.
Skulle säga att det kan vara svårt, men måste det vara en diver?Absolut, den är grym! Jag har den själv i 40mm..
Men hon är inte så intresserad och använder nästan aldrig klocka så jag vill inte lägga ut de pengarna direkt..
Haha vilken fantastisk bakgrund!Godmorgon tråden! Hoppas att alla får en riktigt härlig fredagen den 13:e!
Stackarn ville bara göra morgontoaletten!Godmorgon tråden! Hoppas att alla får en riktigt härlig fredagen den 13:e!
Oj va mycket roligt! Den där härligt schletna Seikon drog allt ögonen till sig lite extraHåller på att städa lite så passade på att köra en "State of the collection". Här är de klockor som används mest (förutom Squale då). Det enda som saknas är en SKX som är nerpackad för den ska iväg till @Von för moddning.
Squale-lådan! Här saknas en 38mm TT 1545 som FruBr lagt vantarna på och som jag sannolikt inte kommer att få tillbaka.
Lådan med mindre använda klockor.
Lådan med klockor som är mina men som FruBr snott åt sig.
G-shock!
Håller på att städa lite så passade på att köra en "State of the collection". Här är de klockor som används mest (förutom Squale då). Det enda som saknas är en SKX som är nerpackad för den ska iväg till @Von för moddning.
Squale-lådan! Här saknas en 38mm TT 1545 som FruBr lagt vantarna på och som jag sannolikt inte kommer att få tillbaka.
G-shock!
Håller på att städa lite så passade på att köra en "State of the collection". Här är de klockor som används mest (förutom Squale då). Det enda som saknas är en SKX som är nerpackad för den ska iväg till @Von för moddning.
G-shock!
Wow alltså, nu snackar vi! Vilken underbar samling! Tack för att du delar med dig av alla godbitar, jag önskar så att Doxa hade gjort några klockor för oss med smala handleder också...Håller på att städa lite så passade på att köra en "State of the collection". Här är de klockor som används mest (förutom Squale då). Det enda som saknas är en SKX som är nerpackad för den ska iväg till @Von för moddning.
G-shock!