50 är fan optimalt både på L2L och kärringarLånga är dom men OS-guld njae.
Finns betydligt värre då. 50mm och rejält välvda så det är inget som stör mig i alla fall, sitter perfa på 17,5cm handled .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
50 är fan optimalt både på L2L och kärringarLånga är dom men OS-guld njae.
Finns betydligt värre då. 50mm och rejält välvda så det är inget som stör mig i alla fall, sitter perfa på 17,5cm handled .
Känner igen det där, hopplöst. Det var anledningen till att jag hoppade att tjacka en Lange Saxonia Thin, man vill ju kunna byta band liksom.Det är hemskt! Var därför jag aldrig blev kompis med BP FF i 40mm. Gick knappt att klämma dit ett nato.
Det är nog för att det inte är meningen att ett nato ska passa. Dom har förmodligen fattat att det är som att bära foppatofflor till en frack och valt bort det kanske .Det är hemskt! Var därför jag aldrig blev kompis med BP FF i 40mm. Gick knappt att klämma dit ett nato.
Jag vill verkligen hitta något mot din Squale. Kan absolut ramla förbi med ett par förslag i helgenSlänger nu även in en Squale och en Zilla. Vi snackar nu en tot på blyga 1400m.
Bytesvärde tot runt 13 bagare. Ös på med kul förslag!
Ett par öl imorgon skadar ingen hjärtsjuk.Jag vill verkligen hitta något mot din Squale. Kan absolut ramla förbi med ett par förslag i helgen
Jajaja, jag räknade väl lite fel2400? Inte 1300? Skall alla ut på byteslördag?
TagetEtt par öl imorgon skadar ingen hjärtsjuk.
Jag med, trodde du slängt med en 50atmos inte en Matic Ecozillan är man ju sugen på…Jajaja, jag räknade väl lite fel
Jag vill verkligen hitta något mot din Squale. Kan absolut ramla förbi med ett par förslag i helgen
Alltså ni är ju båda vakna nu. Sätt er på Bishops med klockrullarna redan nuEtt par öl imorgon skadar ingen hjärtsjuk.
Haha då måste jag betala @Sebastard som följe så jag inte blir rånad på hemvägen, han är mycket större än migAlltså ni är ju båda vakna nu. Sätt er på Bishops med klockrullarna redan nu
Hade detta inträffat för 4 år sen hade jag cyklat ner pronto. Idag, två halvgriniga kids, njae vi tar det imorrn va.Haha då måste jag betala @Sebastard som följe så jag inte blir rånad på hemvägen, han är mycket större än mig
Haha, jag är både för trött & gammal så här dags (hör nog ihop)Hade detta inträffat för 4 år sen hade jag cyklat ner pronto. Idag, två halvgriniga kids, njae vi tar det imorrn va.
Vi hörs imorrnHaha, jag är både för trött & gammal så här dags (hör nog ihop)
Men jag kom och tänka på det, du ligger väl inte på några salta vintage dykare?Haha, jag är både för trött & gammal så här dags (hör nog ihop)
Fantastisk combo!Kör vidare på Halios, inget nytt under solen här inte.
Skruvade bandstift? Verkar vara serious business i så fall. Finns det någon mer info/bilder eller är det här det första de visar upp av den?Malms röjdykare med djupmätare snart färdig. Riktigt spännande projekt.
Kul modell! Butiken ska tydligen ha öppet i helgen (söndag 15.00 om jag inte minns fel) om någon är sugen på att shoppa loss.Prototypen på nya Smiths dykaren ser ju härlig ut. Kommer väl finnas till salu under en månfri skottdag mellan 22.00 och 22.02.
Känner igen det där, hopplöst. Det var anledningen till att jag hoppade att tjacka en Lange Saxonia Thin, man vill ju kunna byta band liksom.
Ja! Den är så braJag med, trodde du slängt med en 50atmos inte en Matic Ecozillan är man ju sugen på…
Kurt, Anal*m och trehjulingen?Vem blir först med Gucci ’tre små grisarna’ ?
Vem blir först med Gucci ’tre små grisarna’ ?
Föredrar tiger, den är faktiskt härligVem blir först med Gucci ’tre små grisarna’ ?
Vem blir först med Gucci ’tre små grisarna’ ?
Jag tycker det är fusk och de har inte ansträngt sig alls att göra något nytt. Man har tagit ett off the shelf case, verk och tavla och saltat på priset ordentligt. 900usd!Ännu ett märke som återuppstått.
De gjorde tydligen klockor till us army/navy på 60-talet.De första tusen såldes väl slut på någon nanosekund
Vad tycker ni?
Är det fusk? Eller är det en bra idé?
Tror kanske vi kommer se ännu fler märken uppstå som fågel Fenix.
Jag köpte ju min blåa fransman bara på utseende, miyota verk och visst, den är säkert 2 tusen för dyr men design och annat kan väl få kosta lite tycker jag, iallafall då när jag klickade hem den
Det kanske mest är ett tecken på att vi lever i en nostalgisk tidsålder och givetvis att isåfall finns det en marknad.Jag tycker det är fusk och de har inte ansträngt sig alls att göra något nytt. Man har tagit ett off the shelf case, verk och tavla och saltat på priset ordentligt. 900usd!
Hör har du bl.a. Helson med samma typ av case/design
Helson Watch
www.helsonwatches.com
Vill man komma billigare undan så finns de även på Aliexpress för drygt 200usd
Edit: det här var intressant, det ser ut att vara re-branded MKII Stingray Borde iaf betyda bra kvalitet.
Fick ett styggt sug att kolla på Miami InkFöredrar tiger, den är faktiskt härlig
Det är väl en helt vanlig byteslördag i mikrotråden?Har ni tappat det helt här? Annonser i tråden? Totalt oacceptabelt.
Det är väl en helt vanlig byteslördag i mikrotråden?
Nu hänger jag inte med?Har ni tappat det helt här? Annonser i tråden? Totalt oacceptabelt.