Borealis Bull SharkGrym! Vad är det för märke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Borealis Bull SharkGrym! Vad är det för märke?
Ser vi fram emot Och köp den svarta, är antagligen mer lättflippat (till mig)Kan nog mycket väl bli en Ocean King blå eller svart i höst.....
Grattis till den! Riktigt smaskig .
Jag misstänkte det, så jäkla schysst; lite Hulk varning över dinBorealis Bull Shark
Wow! Riktigt nice!!!
Riktig fining, kul att se.
Den är så otroligt snygg så det är löjligt. Hade jag haft stålarna hade jag tagit den utan att passera gå.Slänger mig in i diskussionen då det är min Onda vi snackar om. Klockan är helt fantastisk och tavlan leker med solen på ett sätt som är riktigt häftigt. Kommer defenitivt bli en vinnare på valfri strand och uteservering i sommar! Men jag har något märkligt ticks att om det inte finns en länk så funkar det inte för mig, hur mycket jag än vill!
Sen att klockan dessutom håller tiden galet bra är ju bara ett stort plus!
Som vanligt så är såklart den här tråden en av klocksbacks bästa med god och trevlig ton hela vägen!
Tavlan är som sagt löjligt snygg!Den är så otroligt snygg så det är löjligt. Hade jag haft stålarna hade jag tagit den utan att passera gå.
Är dessa Onda limiterade?
Stort tack!! Uppskattas grymt.
Den är ball, och den nya generationen blir nog ännu skarpare (speciellt silver skyn och coronan). Enda jag skulle önska är de sätter upp stainless steel bezels som alternativ till en svarta - tänker mig den ubergula till stålet och känner wow.
Stort tack!! Uppskattas grymt.
Den är ball, och den nya generationen blir nog ännu skarpare (speciellt silver skyn och coronan). Enda jag skulle önska är de sätter upp stainless steel bezels som alternativ till en svarta - tänker mig den ubergula till stålet och känner wow.
Då är vi två. De är limiterade till 80 ex per färg.Den är så otroligt snygg så det är löjligt. Hade jag haft stålarna hade jag tagit den utan att passera gå.
Är dessa Onda limiterade?
Grym! Jag satt precis och tänkte att det var tråkigt att den säkert inte finns som quartz men vad listas på hemsidan om inte ett hederligt Rondaverk?Vive la France
Tavlan är som sagt löjligt snygg!
Limiterade vet jag inte. Men Gnomnom Exklusiva, vad nu det innebär.
Då är vi två. De är limiterade till 80 ex per färg.
Så kan det mycket väl vara!Jag tror det endast var den första ljusblå Onda Azzurro som var limiterad till 80 ex.
Övriga är exklusiva för Gnomon
Tavlan är som sagt löjligt snygg!
Limiterade vet jag inte. Men Gnomnom Exklusiva, vad nu det innebär.
Gnomon exclusive innebär att det är endast genom Gnomon man kan köpa dom och med största sannolikhet tillverkade enligt deras specifika önskemål. Gnomon har en del sådana samarbeten med framförallt just Squale och Steinhart men även med andra.Jag tror det endast var den första ljusblå Onda Azzurro som var limiterad till 80 ex.
Övriga är exklusiva för Gnomon
Storleken är halva grejen - för mig som är van vid vintage är det perfekt med en dykare som inte är 42+ som alla andra. Den är 47 mm lug till lug, det kanske hjälper dig att bedöma hur den bärs.Grym! Jag satt precis och tänkte att det var tråkigt att den säkert inte finns som quartz men vad listas på hemsidan om inte ett hederligt Rondaverk?
Synd på storleken bara, 39mm känns lite litet för en dykare IMO men den kanske bärs större?
Men shit vilken grym färg! Så mycket bättre när man ser bilder av användare.
Bilden är tagen från deras fbMen shit vilken grym färg! Så mycket bättre när man ser bilder av användare.
OK!Bilden är tagen från deras fb
Min skall skickas runt den 24:eNågon mer som fått sin Nodus?
Vilken färg tog du?Min skall skickas runt den 24:e
Vilken färg tog du?
Ångrar för övrigt att jag inte tog en när de fanns. Den gröna är fin!
Fast den är ju ruggigt bra.Och jag ångrar att jag var för snabb på köpknappen på denna,då nya contrail ss kommer ut snart,för min del sitter contrailen bättre på handleden än denna
Ja det är denFast den är ju ruggigt bra.
Det handlar väl mest om att man tillverkar mindre upplagor och då vågar testa nya färger och stilar samtidigt som man i de flesta fall saknar en trogen skara bakåtsträvare till följare som avskyr allt vad förändring heter. Inom mikrovärlden är det snarare tvärtom, att nytt och knasigt premieras och jag håller med, visst är det lättare att hitta nya fina modeller än hos de etablerade märkena.Lite lustigt egentligen att det finns så många riktigt snygga micromärken man vill ha när det är så himla svårt att hitta något hos dom stora tillverkarna... Eller är det bara jag?
Nej, du har helt rätt och ett stort plus är ju att de är så tillgänglig både vad gäller lager och rent ekonomiskt. Dessutom får man ju ruggigt bra kvalitet i dagsläget när man köper mikro.Lite lustigt egentligen att det finns så många riktigt snygga micromärken man vill ha när det är så himla svårt att hitta något hos dom stora tillverkarna... Eller är det bara jag?
Nej, där har du hela tråden med dig.Lite lustigt egentligen att det finns så många riktigt snygga micromärken man vill ha när det är så himla svårt att hitta något hos dom stora tillverkarna... Eller är det bara jag?
Intressant, har ryggat tillbaka från Everest tidigare men de nya modellerna ser lovande ut. Har det sagts något om när de går att köpa och vad de kommer att kosta?Vanligt friktionslås a’la vintage Oyster typ.