• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Det är viktigt att bada ibland
20190416_220317.jpg

Hur ställer sig folket till Monta Watches? Länge varit intresserad av deras Skyquest men den är ju aldrig i lager. Sedan fick jag syn på deras Ocean King som fanns i blå ceramisk bezel samt blå tavla och tyckte den var väldigt snygg.

a9b448e6d0901b19ea2cce39ae46398f.jpg

Är även intresserad av Orion Calamity som finns kvar i blå. Någon som har erfarenhet av Orion? :)

Hur ställer sig folket till Monta Watches? Länge varit intresserad av deras Skyquest men den är ju aldrig i lager. Sedan fick jag syn på deras Ocean King som fanns i blå ceramisk bezel samt blå tavla och tyckte den var väldigt snygg.

a9b448e6d0901b19ea2cce39ae46398f.jpg

Är även intresserad av Orion Calamity som finns kvar i blå. Någon som har erfarenhet av Orion? :)
Fullkomligt älskar Montas klockor. Har varit nära att köpa OK i gilt eller svart, men ångrat mig varje gång. Den svaga kronan och momsen som tillkommer gör den tyvärr för dyr tycker jag :(

Fullkomligt älskar Montas klockor. Har varit nära att köpa OK i gilt eller svart, men ångrat mig varje gång. Den svaga kronan och momsen som tillkommer gör den tyvärr för dyr tycker jag :(

Ja, jag skulle gärna vilja ha en blå annars kan man ju pre-order en utan date just nu för cirka $1700. Har dock redan en Tudor BB58 som jag tycker täcker det spectrat och vill ha en fin blå dykare med. Sett massa mer bilder nu och OK ser ju helt galen ut.

8c98e7673290ebc7b0a01bb11c950f6a.jpg

Tillbaka
Topp