Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja bakterierna ska dödasDet är viktigt att bada ibland
Dina kreativa idéer och bilder alltså, gillar skarpt.Det är viktigt att bada ibland
Snyggt! En klocka med ölfärgad bezel. Man blir bra sugen. Både på Geckotan och ölen .Det är viktigt att bada ibland
Jajaja, men nu fastnar de bara hos mig istället. Iofs så var en ett byte så där fick jag i alla fall ut en också.Jodå, hela tiden de två senaste åren men det hjälper ju inte Fråga MaBr
Snart på ett köp&sälj nära dej...
Bästa microdykaren ever?
Borealis bull shark
En trevlig klocka. Har mina aningat om vem som knep den. Say no more....Såld!
Till en lycklig köpare i tråden...
Såld!
Till en lycklig köpare i tråden...
En trevlig klocka. Har mina aningat om vem som knep den. Say no more....
Stort grattis till den!Man kan ju inte knipa en sån fining utan att ge sig till känna
I wishStort grattis till den!
Tja, en schysst Universal Geneve eller varför inte lite vintage digitalareVad kan man hitta för roligt runt 1500 till 2500 tror ni?
Ja det fick mig att skratta högtMan kan ju inte knipa en sån fining utan att ge sig till känna
Man kan ju inte knipa en sån fining utan att ge sig till känna
Vad kan man hitta för roligt runt 1500 till 2500 tror ni?
Aquatico?Vad kan man hitta för roligt runt 1500 till 2500 tror ni?
Grymt brett självfallet, men i det lägre spektrumet en Amphibia SE (typ 1200 kanske) och om vi får pusha taket lite den nya newmarken (https://www.newmarkwatchcompany.com/newmarkhs.htm). Jag är tyvärr ingen mecakvartssnubbe, men den vita där är skarp som fåglanVad kan man hitta för roligt runt 1500 till 2500 tror ni?
Fullkomligt älskar Montas klockor. Har varit nära att köpa OK i gilt eller svart, men ångrat mig varje gång. Den svaga kronan och momsen som tillkommer gör den tyvärr för dyr tycker jagHur ställer sig folket till Monta Watches? Länge varit intresserad av deras Skyquest men den är ju aldrig i lager. Sedan fick jag syn på deras Ocean King som fanns i blå ceramisk bezel samt blå tavla och tyckte den var väldigt snygg.
Är även intresserad av Orion Calamity som finns kvar i blå. Någon som har erfarenhet av Orion?
Fullkomligt älskar Montas klockor. Har varit nära att köpa OK i gilt eller svart, men ångrat mig varje gång. Den svaga kronan och momsen som tillkommer gör den tyvärr för dyr tycker jag
Lite godis:Ja, jag skulle gärna vilja ha en blå annars kan man ju pre-order en utan date just nu för cirka $1700. Har dock redan en Tudor BB58 som jag tycker täcker det spectrat och vill ha en fin blå dykare med. Sett massa mer bilder nu och OK ser ju helt galen ut.
Lite godis:
Grym! Vad är det för märke?Jag erkänner!!
Snygg!!!