Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dedication!Helgarderad!
![]()
Ja, köra en s.k. Gyllenhammar. Nu har vi tappat större delen av publiken - det är bara de gamla nog som vet vad jag menar.Dedication!
Du får ”double wrist it”.
Hoppas du är nöjd med dom!
Så förbaskad synd att Invicta inte får samma utrymme som San Martin, Pegani Design, Steinhart, mm.Vissa säger att denna är mer exklusiv än en rolex sub. Limiterad till 3000 ex. Tickar på fint![]()
![]()
Det går i omgångar, ibland är tufft att håna Invicta. Ibland är det tufft att håna Steinhart. Och nu senast SM.Så förbaskad synd att Invicta inte får samma utrymme som San Martin, Pegani Design, Steinhart, mm.
Ser väldigt futuristisk ut, med en touch av vintage. Jag gillar den!Nytt från Zelos
Skyraider 2 med bland annat denna tavlan som är gjord av material från vingen på en gammal Spitfire.
Supercoolt
Gillar hur Zelos vräker ur sig nya modeller, fast allt inte är lika intressant.
Som mikroälskare skäms jag över att jag inte har någon Zelos just nu
Kreativitet borde belönas
![]()
Förstår inte vad du snackar om, men alla dom märken är i mina ögon lika motbjudande. Dock verkar enbart Invicta var motbjudande för många.Det går i omgångar, ibland är tufft att håna Invicta. Ibland är det tufft att håna Steinhart. Och nu senast SM.
Speciellt när man får medhåll av andra då är det extra tufft.
Riktigt läcker! Kostar därefter ochså $1.599Nytt från Zelos
Skyraider 2 med bland annat denna tavlan som är gjord av material från vingen på en gammal Spitfire.
Supercoolt
![]()
Vad förstår du inte?Förstår inte vad du snackar om, men alla dom märken är i mina ögon lika motbjudande. Dock verkar enbart Invicta var motbjudande för många.
Du missade jämförelsebild med SKX/Turtle...Vad förstår du inte?
Tycker Z håller sig trogen sitt uttryck trots denna (för mig) rätt annorlunda skapelse. Tavlan får full pott.Nytt från Zelos
Supercoolt
![]()
Vad förstår du inte?
Du har uppenbarligen en baktanke med det du skrev, och jag förstår inte varför du ska jävlas för.Vad förstår du inte?
Ser väldigt futuristisk ut, med en touch av vintage. Jag gillar den!![]()
En Zelos ser ut som en Zelos...Riktigt läcker! Kostar därefter ochså $1.599
Många micromärken börjar dra iväg i pris nu men kanske är en naturlig utveckling för att attrahera nya målgrupper.
Ingen baktanke alls? Och hur kan du ta det som att jag jävlas? Du skrev det var synd att Invicta inte får samma utrymme som Pagani, SM och Steinhart.Du har uppenbarligen en baktanke med det du skrev, och jag förstår inte varför du ska jävlas för.
Förstår inte vad du snackar om, men alla dom märken är i mina ögon lika motbjudande. Dock verkar enbart Invicta var motbjudande för många.
Inte så svårt att räkna ut vem som har kass attityd och jävlasDu har uppenbarligen en baktanke med det du skrev, och jag förstår inte varför du ska jävlas för.
Lugn nu, det är han som hoppa mig som en hungrig hyena när jag skrev att det är synd att Invicta inte får samma utrymme som San Martin, mm.Inte så svårt att räkna ut vem som har kass attityd och jävlas![]()
Bläddra vidare och njut av de klockor du gillar istället för att gnöla som ett litet barn.
Tack för mig, hej!
Som en hungrig hyena? Personangrepp också, du briljerar!Lugn nu, det är han som hoppa mig som en hungrig hyena när jag skrev att det är synd att Invicta inte får samma utrymme som San Martin, mm.
Njae, riktigt så var det ju inte. Tycker du ska gå tillbaka en sida, ta ett par djupa andetag och läsa igen. Ha en fortsatt trevlig kvällLugn nu, det är han som hoppa mig som en hungrig hyena när jag skrev att det är synd att Invicta inte får samma utrymme som San Martin, mm.
Läs hans första kommentar på förra sidan.Njae, riktigt så var det ju inte. Tycker du ska gå tillbaka en sida, ta ett par djupa andetag och läsa igen. Ha en fortsatt trevlig kväll
.Läs hans första kommentar på förra sidan.