• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Hej igen klocksnack
20210829_190808.jpg

Nytt från Zelos
Skyraider 2 med bland annat denna tavlan som är gjord av material från vingen på en gammal Spitfire.
Supercoolt :cool:
Gillar hur Zelos vräker ur sig nya modeller, fast allt inte är lika intressant.
Som mikroälskare skäms jag över att jag inte har någon Zelos just nu :eek:
Kreativitet borde belönas :)

1630266638980.png

Nytt från Zelos
Skyraider 2 med bland annat denna tavlan som är gjord av material från vingen på en gammal Spitfire.

1630266638980.png
Ser väldigt futuristisk ut, med en touch av vintage. Jag gillar den! 🙂

Det går i omgångar, ibland är tufft att håna Invicta. Ibland är det tufft att håna Steinhart. Och nu senast SM.
Speciellt när man får medhåll av andra då är det extra tufft.
Förstår inte vad du snackar om, men alla dom märken är i mina ögon lika motbjudande. Dock verkar enbart Invicta var motbjudande för många.

Nytt från Zelos

1630266638980.png
Riktigt läcker! Kostar därefter ochså $1.599🙄
Många micromärken börjar dra iväg i pris nu men kanske är en naturlig utveckling för att attrahera nya målgrupper.

Nytt från Zelos

1630266638980.png
Tycker Z håller sig trogen sitt uttryck trots denna (för mig) rätt annorlunda skapelse. Tavlan får full pott.

Ser väldigt futuristisk ut, med en touch av vintage. Jag gillar den! 🙂

Riktigt läcker! Kostar därefter ochså $1.599🙄
Många micromärken börjar dra iväg i pris nu men kanske är en naturlig utveckling för att attrahera nya målgrupper.
En Zelos ser ut som en Zelos...
Tycker de varit bra på att skapa en egen identitet trotts hyfsad stor variation med tanke på design.

Rätt så högt pris på denna. Håller med om det.
Zelos har ju breddat sortimentet rejält uppåt i pris och kvalitet men har ju fortfarande kvar sina 300 dollar modeller.

Du har uppenbarligen en baktanke med det du skrev, och jag förstår inte varför du ska jävlas för.
Ingen baktanke alls? Och hur kan du ta det som att jag jävlas? Du skrev det var synd att Invicta inte får samma utrymme som Pagani, SM och Steinhart.
Jag svarade på det.

Sen skrev du iof att alla dom märkena var motbjudande. Så antingen var du ironisk (och därmed jättetuff) eller så förstår du inte själv vad du skriver.

Förstår inte vad du snackar om, men alla dom märken är i mina ögon lika motbjudande. Dock verkar enbart Invicta var motbjudande för många.

Du har uppenbarligen en baktanke med det du skrev, och jag förstår inte varför du ska jävlas för.
Inte så svårt att räkna ut vem som har kass attityd och jävlas 🤷🏻‍♂️

Bläddra vidare och njut av de klockor du gillar istället för att gnöla som ett litet barn.

Tack för mig, hej!

Inte så svårt att räkna ut vem som har kass attityd och jävlas 🤷🏻‍♂️

Bläddra vidare och njut av de klockor du gillar istället för att gnöla som ett litet barn.

Tack för mig, hej!
Lugn nu, det är han som hoppa mig som en hungrig hyena när jag skrev att det är synd att Invicta inte får samma utrymme som San Martin, mm.

• Like
Reactions: FOQ
Tillbaka
Topp