Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åtminstone slipper folk i tråden läsa all skit.PM är väl också lite att vara kaxig på nätet tycker inte du det? Eller blir det mer verkligt där?
Nytt från Zelos
Skyraider 2 med bland annat denna tavlan som är gjord av material från vingen på en gammal Spitfire.
Supercoolt
Gillar hur Zelos vräker ur sig nya modeller, fast allt inte är lika intressant.
Som mikroälskare skäms jag över att jag inte har någon Zelos just nu
Kreativitet borde belönas
Hej, vänligen posta i annan tråd nästa gång så vi slipper tre sidor tjafs, tackVissa säger att denna är mer exklusiv än en rolex sub. Limiterad till 3000 ex. Tickar på fint
Hej, vänligen posta i annan tråd nästa gång så vi slipper tre sidor tjafs, tack
Hommage/Copage-Affordables och liknande, den vågade utbrytartråden
Jag tog mod till mig och startade denna tråd där glada klockentusiaster kan posta bilder och intryck på San Martin, Tisell, Pagani Design m fl inom samma härkomst. Tycker ni att ni känner igen designen på boett mm då har ni säkert rätt. Senaste veckan har det blivit uppenbart att det finns ett...klocksnack.se
Guinand är kul. Inte haft på min på ett tag. Din bild ändrar på detEn Guinand är väl kul
Både mikro och ...tja ganska affordable
Ge upp efter bara en vecka?Ingen idé. @Von
Känns som nya tråden är död. Inga som skriver där längre eftersom det alltid dyker upp någon som skriver något negativt och dödar stämningen.
Jag återgår själv nu till att posta alla affordables och mikro här som det tydligt står är trådens inriktning i rubriken.
Invicta är ju solklart fall av affordable och äger någon en Invicta och är nöjd med den så är jag jävligt glad för den personens skull.
Har hittills inte placerat någon på ignorelistan men det är väl dags för det nu och låta den här tråden återgå till sin forna sköna vibe.
#dontfeedthetrolls
Guinand-time!En Guinand är väl kul
Både mikro och ...tja ganska affordable
Skulle kunna köpa en till bara för deras eminenta service .Guinand-time!
Vilken duo
Traska och Nodus.
Tack inga skada skedd mobiltelefonen är min största fiende ibland. Alla smarta funktioner som gör saker och automatiskt korrigerar är jobbigt när gubben bakom skärmen int eär lika smart.Blev lite förvånad över första arga gubben från dig, men gissade iofs att det var ett misstag.
Sen kom nr 2 och 3...
fattar nu tror jag
Välkommen till denna tråden förresten.
Om du letar efter bra alternativ till Seiko SKX kunde du inte hittat ett bättre ställe att hänga.
Tack inga skada skedd mobiltelefonen är min största fiende ibland. Alla smarta funktioner som gör saker och automatiskt korrigerar är jobbigt när gubben bakom skärmen int eär lika smart.
Jag har fattat det klockorna i den här tråden passar min budget även om jag själv gillar märken med egen design förstår jag dilemmat och irritationen. Som uppstår i frågan när folk som gillar homage klockor blir attackerade i sin egen tråd.
Jag hade en sån i rött i våras skoj klocka!Old news, men dök precis upp i mailen: (Antar att de fyllt på lagret bara)
Tycker nog den blå var aningen bättre än den röda vid första anblickenT-183 Collection || Squale Official Website
www.squale.ch
Jag hade en sån i rött i våras skoj klocka!
Framför allt det! Oj oj ojJa, och inte minst lättsåld...
Jag vet Den var inte dum allsJag hade en sån i rött i våras skoj klocka!
Bund ?Kör lättviktaren idag.
Funderar på om man skulle testa lite andra band.
Aldrig haft kanske grymt.
Kromad armbåge kräver virkat, du vet att du villAldrig haft kanske grymt.
Stentufft redan på romartidenAldrig haft kanske grymt.