Det har jag gjort. Ge dig nu, onödigt att piska upp kass stämning igen kan jag tyckaLäs hans första kommentar på förra sidan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har jag gjort. Ge dig nu, onödigt att piska upp kass stämning igen kan jag tyckaLäs hans första kommentar på förra sidan.
Jag svarar igen då.Läs hans första kommentar på förra sidan.
För att han kanske även sett hur du brukar uttrycka dig angående dessa märken och som du i nästa inlägg gör även denna gång.Lugn nu, det är han som hoppa mig som en hungrig hyena när jag skrev att det är synd att Invicta inte får samma utrymme som San Martin, mm.
Jag lämnade och slutade bevaka tråden, tills @KlockTotte citerade mig och valde hälla tändvätska på stämningen.Det har jag gjort. Ge dig nu, onödigt att piska upp kass stämning igen kan jag tycka
Haha, eller hur! Ska be frugan fota en DWS på mig!Dedication!
Du får ”double wrist it”.
Hoppas du är nöjd med dom!
Kan inte jag och du ta detta på PM, så folk slipper läsa all skit?För att han kanske även sett hur du brukar uttrycka dig angående dessa märken och som du i nästa inlägg gör även denna gång.
Sluta gnöla, bläddra vidare och sprid lite trevlig stämning istället. Det är väl trevligare för alla?
Inte så svårt att räkna ut vem som har kass attityd och jävlas
Bläddra vidare och njut av de klockor du gillar istället för att gnöla som ett litet barn.
Tack för mig, hej!
Var det att hälla tändvätska så får du nog ta ett kliv ut i verkligheten.Jag lämnade och slutade bevaka tråden, tills @KlockTotte citerade mig och valde hälla tändvätska på stämningen.
Mycket bra! Du har den blå va? Jag ångrade mig att jag inte köpte den svarta. Limiterad till ett fåtal vill jag minnas.Lite Steinflake lume får avsluta dagen.
![]()
Ja, har den blå med plexit.Mycket bra! Du har den blå va? Jag ångrade mig att jag inte köpte den svarta. Limiterad till ett fåtal vill jag minnas.
Överraskande bra kvalitet för pengen tycker jag faktiskt..Så förbaskad synd att Invicta inte får samma utrymme som San Martin, Pegani Design, Steinhart, mm.
Reagerade med den smileyn av misstag men ni hade kul åt det Då fortsatte jag. Lätt att vara kaxig på. Nätet
Håller fullständigt med, lätt att vara kaxig och tuff på nätet eller här i tråden och sedan inte våga svara ens PM.Reagerade med den smileyn av misstag men ni hade kul åt det Då fortsatte jag. Lätt att vara kaxig på. Nätet
Eller inte bry sig ge dig nu för f..Håller fullständigt med, lätt att vara kaxig och tuff på nätet eller här i tråden och sedan inte våga svara ens PM.![]()
Lugna dig Nicklas och ät en snickers.Eller inte bry sig ge dig nu för f..
Pm.Lugna dig Nicklas och ät snickers.
Jag har inte fått. Något pm du måste blanda ihop mig med någon annanHåller fullständigt med, lätt att vara kaxig och tuff på nätet eller här i tråden och sedan inte våga svara ens PM.![]()
Reagerade med den smileyn av misstag men ni hade kul åt det Då fortsatte jag. Lätt att vara kaxig på. Nätet
Byter den mot min gråaBehöver inte någon annan klocka
![]()
Edit... Bortsett från en dykare på länk! Typ en CW Kompressor, Seiko Tuna/nyare SPB eller annat kul, kan finnas en Halios Seaforth i potten som byte![]()
PM är väl också lite att vara kaxig på nätet tycker inte du det? Eller blir det mer verkligt där?Håller fullständigt med, lätt att vara kaxig och tuff på nätet eller här i tråden och sedan inte våga svara ens PM.![]()
Jag känner detsamma om dagens g-shock på min handled. God morgon alla ha en trevlig vecka och sprid kärlek!Nog billigaste gshocken jag både haft och provat men samtidigt bekvämaste, God morgon tråden!
![]()
Kram!Ge någon ni tycker om en kram idag, ni kommer inte ångra er
![]()