• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lugn nu, det är han som hoppa mig som en hungrig hyena när jag skrev att det är synd att Invicta inte får samma utrymme som San Martin, mm.
För att han kanske även sett hur du brukar uttrycka dig angående dessa märken och som du i nästa inlägg gör även denna gång.

Sluta gnöla, bläddra vidare och sprid lite trevlig stämning istället. Det är väl trevligare för alla?

Lite Steinflake lume får avsluta dagen.
20210829_223601-01.jpeg

Inte så svårt att räkna ut vem som har kass attityd och jävlas 🤷🏻‍♂️

Bläddra vidare och njut av de klockor du gillar istället för att gnöla som ett litet barn.

Tack för mig, hej!

Jag lämnade och slutade bevaka tråden, tills @KlockTotte citerade mig och valde hälla tändvätska på stämningen.
Var det att hälla tändvätska så får du nog ta ett kliv ut i verkligheten.

Nu har jag gett nog med värdefull tid för dig.

Ha en trevlig kväll!

Reagerade med den smileyn av misstag men ni hade kul åt det Då fortsatte jag. Lätt att vara kaxig på. Nätet

Blev lite förvånad över första arga gubben från dig, men gissade iofs att det var ett misstag.
Sen kom nr 2 och 3...
fattar nu tror jag :)

Välkommen till denna tråden förresten.
Om du letar efter bra alternativ till Seiko SKX kunde du inte hittat ett bättre ställe att hänga.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp