Är det en protes han håller i högerhanden så borde saken vara biff om jag känner Nicke rättStentufft redan på romartiden
Lovar du blir den förste som har den på bund!
![]()
![Thumbs up :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en protes han håller i högerhanden så borde saken vara biff om jag känner Nicke rättStentufft redan på romartiden
Lovar du blir den förste som har den på bund!
![]()
Mycket kul där!Någon som väntar på något nytt och spännande från ett Microbrand? Själv väntar jag spänt på dessa godingar
![]()
Nope!Är det en protes han håller i högerhanden så borde saken vara biff om jag känner Nicke rätt![]()
Kromad armbåge kräver virkat, du vet att du vill![]()
Kromad armbåge kräver virkat, du vet att du vill![]()
Elakt.Är det en protes han håller i högerhanden så borde saken vara biff om jag känner Nicke rätt![]()
VirkatVirkat passar bäst till kontorsarmbåge på sin höjd, grovarbetare kräver rent stål eller i alla fall ett grovt schletet kanvas![]()
Aww, logga ut?
Kommer det någon ny musik snart ?Godmorgon! Måndag, ny vecka, nya möjligheter. Ha en trevlig dag![]()
![]()
Nån jävel som tjatar på handledsskott på Traskan i pm.
![]()
Men den här bilden dög dock tydligen inte.
![]()
Så här har du en mer klassisk wristshot. @Legolas
På tal om ubertrendigt perlon, ingen som sitter på ett rejält luftigt och skönt liknande det på bilden(stulen från internät)
![]()
Oj jag glömde visst att sätta dig på ignore innan jag postade, förlåtÅh herre min Jesus![]()
Ingen ignore hos mig, man kan ju missa något kul dåOj jag glömde visst att sätta dig på ignore innan jag postade, förlåt
Edit: eller tvärtom va, du får sätta mig på ignore![]()
Jaha så mesh är bara skit men det där är bra grejer???På tal om ubertrendigt perlon, ingen som sitter på ett rejält luftigt och skönt liknande det på bilden(stulen från internät)
![]()
Bra grejer, tänker spindelmannen, gamla kåkfarare osvJaha så mesh är bara skit men det där är bra grejer???![]()
Grym den där! Vad går en sån bundis loss på då?En Guinand är väl kul
Både mikro och ...tja ganska affordable
![]()
Äntligen måndag menar du?Kommer det någon ny musik snart ?
På tal om ubertrendigt perlon, ingen som sitter på ett rejält luftigt och skönt liknande det på bilden(stulen från internät)
![]()
Ja...det...hänger ju knappt ihopÅh herre min Jesus![]()
Visa hud är...sexigt? Förresten är det väldigt viktigt med vikt i klockbärarbranschen, här snackar vi inte många gramJa...det...hänger ju knappt ihop![]()
Har ett matchande linne! Tar adress osv i PM!Visa hud är...sexigt? Förresten är det väldigt viktigt med vikt i klockbärarbranschen, här snackar vi inte många gram![]()
Ja..tur smaken är som baken. Lovar att inte skriva något dumt eller drygt om du använder det. Man får faktiskt välja helt själv enligt mig. Lyxigt va?Visa hud är...sexigt? Förresten är det väldigt viktigt med vikt i klockbärarbranschen, här snackar vi inte många gram![]()
Den där är man allt lite sugen på! Lycka till med låset!Casio idag och i veckan kommer två till affordableklockor varav en hatad SM och en Seiko TunaFunderar sen på att låsa K&S ett tag, både för flipparådran och dåliga impulser
![]()
![]()
Det är som att konversera med grottmänniskor här, ska nog flytta till Paris eller kanske Milano iställetHar ett matchande linne! Tar adress osv i PM!
![]()
![]()
Så länge du tar med mig kan vi åka vart som helst.Det är som att konversera med grottmänniskor här, ska nog flytta till Paris eller kanske Milano istället![]()
Okej men får jag fortfarande skriva dumma och dryga saker om mesh och gula g-shocks? Tack bra då var det bestämt, superlyxigtJa..tur smaken är som baken. Lovar att inte skriva något dumt eller drygt om du använder det. Man får faktiskt välja helt själv enligt mig. Lyxigt va?![]()