Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typ ny Slayer plattaÄntligen måndag menar du?
Ja...det...hänger ju knappt ihop![]()
Ja det får du fråga Tom omTyp ny Slayer platta![]()
Snyggt o va blev det för lur?Ny telefon. Första fotot blir såklart på klockan!![]()
Jag är en sån som inte gärna har en särskilt dyr telefon då jag ofta har sönder dem, så blev en OnePlus nord 2Snyggt o va blev det för lur?
Blev bra bild 1Jag är en sån som inte gärna har en särskilt dyr telefon då jag ofta har sönder dem, så blev en OnePlus nord 2Köpte min förra telefon i februari men var så galet trött på rutten kamera så fick bli en ny fast jag inte pajat den gamla än
![]()
Hej, vänligen posta i annan tråd nästa gång så vi slipper tre sidor tjafs, tack
Hommage/Copage-Affordables och liknande, den vågade utbrytartråden
Jag tog mod till mig och startade denna tråd där glada klockentusiaster kan posta bilder och intryck på San Martin, Tisell, Pagani Design m fl inom samma härkomst. Tycker ni att ni känner igen designen på boett mm då har ni säkert rätt. Senaste veckan har det blivit uppenbart att det finns ett...klocksnack.se
Ojdå, ber om ursäkt för uppståndelsen!! Helt missat det fanns en ny tråd som kanske är lite mer passande för min kära InvictaIngen idé. @Von
Känns som nya tråden är död. Inga som skriver där längre eftersom det alltid dyker upp någon som skriver något negativt och dödar stämningen.
Jag återgår själv nu till att posta alla affordables och mikro här som det tydligt står är trådens inriktning i rubriken.
Invicta är ju solklart fall av affordable och äger någon en Invicta och är nöjd med den så är jag jävligt glad för den personens skull.
Har hittills inte placerat någon på ignorelistan men det är väl dags för det nu och låta den här tråden återgå till sin forna sköna vibe.
#dontfeedthetrolls
Köpte ett nytt enkelt band till denna, blev bra tycker jag![]()
![]()
Bajsbrunt är ju alltid bajsbrunt![]()
Beror lite på vem som bajsar iof hur det tar sin ton så liite subjektiv iof vad som är bajsbruntMen jag tyckte det blev ok, blir nog ett svart med
![]()
Pinigt men jag har ett. Superskönt när det är riktigt varmtPå tal om ubertrendigt perlon, ingen som sitter på ett rejält luftigt och skönt liknande det på bilden(stulen från internät)
![]()
Inte pinigt, störtkooltPinigt men jag har ett. Superskönt när det är riktigt varmt
![]()
Alltså jag ska vara ärlig med att jag tycker de är rätt snygga. Påminner lite om vintage isofrane. Eller påminner var väl att ta i, men jag kommer att tänka på dem.Pinigt men jag har ett. Superskönt när det är riktigt varmt
![]()
Jag kommer att tänka på utemöbler i rottingAlltså jag ska vara ärlig med att jag tycker de är rätt snygga. Påminner lite om vintage isofrane. Eller påminner var väl att ta i, men jag kommer att tänka på dem.
![]()
…associationsleken 2.0.Jag kommer att tänka på utemöbler i rotting![]()
Rotting är stekhett just nu enligt frugans heminredningsblaskor, på riktigt alltsåJag kommer att tänka på utemöbler i rotting![]()
Du har såklart rätt, ditt gamle modelejonRotting är stekhett just nu enligt frugans heminredningsblaskor, på riktigt alltså![]()
Jag kommer att tänka på sådana där spetsband mormor hade till sömnad. Var oftast vita i och för sig....snyggtPinigt men jag har ett. Superskönt när det är riktigt varmt
![]()
Säg inte så. Jag skulle ha hållt det hemligtJag kommer att tänka på sådana där spetsband mormor hade till sömnad. Var oftast vita i och för sig....snyggt![]()
Dom kanske testa med mormor som designchef ett tagSäg inte så. Jag skulle ha hållt det hemligtKollade och de fanns inte kvar på cns längre. Var kanske inte en succe...
Vad ska man säga. Gubbjäveln är en ikon.![]()
Ganska affordable klocka på armen också (ja, beroende på vad man jämför med förstås)
![]()
Berätta gärna lite mer om vad du tycker om den och posta flera bilder… tack…Fortsätter med denna groteska tingest, bara älskar den, för mycket av allt
![]()